اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

ساماندهی ناجیان غریق در اولویت کاری هیئت شنا باید باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ساماندهی ناجیان غریق و بازدید از استخرها در اولویت کاری هیئت شنا باید باشد.

ساماندهی ناجیان غریق در اولویت کاری هیئت شنا باید باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، سید محمد شروین اسبقیان در نشست تخصصی هیئت نجات غریق افزود: 320 ناجی غریق در استخرهای آذربایجان‌شرقی فعالیت می‌کنند و این تعداد ناجی با توجه به نیاز استخر کافی نبوده و نیاز است، ناجیان غریق ساماندهی شده و بازدید از استخرها با دقت بیشتری ادامه یابد.
وی اظهار داشت: کادر اجرایی هیئت، تیمداری، نحوه آموزش، اعضای کمیته غواصی و برگزاری کلاس‌های ارتقا آموزشی از سایر برنامه‌های هیئت نجات غریق در سال 90 و 91 خواهد بود.
در این نشست تخصصی مهدی جودیان رئیس هیئت نجات غریق آذربایجان‌شرقی نیز گفت: 423 نفر ورزشکار در 9 ماهه سال 90 ساماندهی شده‌اند و آبان‌ماه سال 90 یک دوره کلاس غواصی برای آقایان و بانوان، مسابقه نجات غریق انتخابی استان و کلاس نجات غریق درجه دو با حضور دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار شده است.
جودیان گفت: به زودی دوره آموزشی نجات غریق درجه دو برای آقایان در شهرستان جلفا، دوره آموزشی نجات غریق درجه دو برای بانوان در شهرستان تبریز و کلاس ارتقا سه به دو در تبریز برگزار خواهد شد.
همچنین در این نشست مقرر شد اسفندماه جلسه مجدد تخصصی برگزار تا مصوبات اجرایی این نشست پیگیری شود.
نشست تخصصی هیئت نجات غریق آذربایجان‌شرقی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و معاونت ورزشی و کمیته اجرایی هیئت نجات غریق برگزار شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول