اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

لیگ برتر واترپلو کشور؛

هیئت شنای خراسان‌ رضوی در اهواز به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور از فردا آغاز و در نخستین هفته هیئت شنای خراسان رضوی در اهواز به میدان می‌رود.

هیئت شنای خراسان‌ رضوی در اهواز به میدان می‌رود
علی همتیان سرمربی تیم واترپلو هیئت شنای خراسان رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد ‌اظهار داشت: بعد از یک هفته تأخیر در برگزاری لیگ برتر، سرانجام از فردا مسابقات لیگ برتر واترپلو با حضور‌‌ هشت تیم در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: تیم خراسان رضوی سال گذشته با وجود تمام حواشی پیرامون فدراسیون و هیئت شنا توانسته بود با تیمی جوان به مقام ششمی جدول 12 تیمی مسابقات برسد و امسال قصد داریم نتیجه بهتری را کسب کنیم.
رئیس هیئت شنا خراسان‌رضوی با اشاره به تیم امسال خاطرنشان کرد: تیم جوانی را روانه مسابقات کرده‌ایم و قصد داریم در چارچوب هفته اول این مسابقات در اهواز مقابل تیم هیئت شنای خوزستان نتیجه‌ای قابل قبول را به دست آوریم.
همتیان ادامه داد: خوش‌بختانه بعد از تجربه خوبی که بازیکنان جوان ما در لیگ سال گذشته به دست آوردند امسال تیم تمرینات منظمی را پشت‌سر گذاشت و با جذب بازیکنان جدید بومی، تیمی کامل‌تر از سال گذشته را در اختیار داریم.
وی با اشاره به اینکه سرمربی این تیم رضا فیوضی‌زاده است افزود: هدف‌مان از شرکت در مسابقات کسب نتایج بهتر و ارتقای جایگاه‌مان در واترپلوی کشور است و با توجه به اینکه امسال تعداد تیم‌ها کاهش یافته‌ مسابقات سنگین‌تر و دشوارتر شده است.
تیم هیئت شنای خراسان رضوی روز جمعه در هفته اول لیگ برتر واترپلو کشور از ساعت 17 به مصاف تیم هیئت شنای خوزستان می‌رود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول