اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ‌برتر واترپلو؛

هیئت شنای خراسان رضوی در رشت به آب می‌زند

خبرگزاری فارس: تیم هیئت شنای خراسان رضوی که هفته گذشته در دیدار خانگی مغلوب تیم مدعی فولاد ماهان اصفهان شد در هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر به مصاف هیئت شنای گیلان می‌رود.

هیئت شنای خراسان رضوی در رشت به آب می‌زند
رضا فیوضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: پس از بازی قابل قبول مقابل تیم فولاد ماهان اصفهام مصمم هستیم مقابل هیئت شنای گیلان به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم هیئت شنای خراسان رضوی تصریح کرد: برای دیدار با هیئت شنای گیلان بازیکنان خراسان رضوی از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند و امیدواریم با برگزاری یک بازی خوب و منطقی بتوانیم نتیجه قابل قبولی را در این دیدار خارج از خانه به دست ْآوریم.
سرمربی تیم هیئت شنای خراسان رضوی به انگیزه بالای بازیکنان این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج به دست آمده در دیدار‌های گذشته و نیز جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر واترپلو بازیکنان از انگیزه بالایی برای برتری در این دیدار برخوردار هستند.
وی به تیم حریف نیز اشاره و افزود: تیم هیئت شنای گیلان هم تیم بسیار خوبی است که بازیکنان فصل گذشته خودش را حفظ کرده و برای این فصل دو تن از ملی‌پوشان را جذب کرده است اما ما نیز امیدواریم این تیم را شکست دهیم.
دیدار تیم‌های هیئت شنای گیلان و هیئت شنای خراسان رضوی روز جمعه یازدهم آذرماه از ساعت 15 در رشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول