اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان خبر داد

تامین روشنایی معابر زنجان با 130 هزار شعله چراغ

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: روشنایی معابر استان زنجان با استفاده از 130 هزار شعله چراغ تامین می‌شود.

تامین روشنایی معابر زنجان با 130 هزار شعله چراغ

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: روشنایی موجود در کشور قابل قیاس با بسیاری از کشورهای اروپایی نیست.

وی با اشاره به اینکه مشاوران شرکت توزیع برق همه مناطق استان زنجان را مورد مطالعه قرار دادند، خاطر نشان کرد: در چند مرحله نیز لوکس سنجی را در استان انجام داده‌ایم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه میزان روشنایی استان زنجان مطلوب است، تصریح کرد: حدود 130 هزار شعله چراغ در استان وجود دارد که 25 هزار شعله گازی است.

وی با اشاره به اینکه میزان مصرف انرژی در معابر استان زنجان در طول یک سال 60 میلیون کیلو وات ساعت برآورد شده است، اضافه کرد: در مجموع سه درصد از مصرف کل استان باید به روشنایی معابر اختصاص داده شود و بیشتر از آن مجاز نیست.

کاظمی با بیان اینکه در سال گذشته 2 هزار و 400 میلیون کیلو وات ساعت انرژی در سطح استان زنجان توزیع شده است، ادامه داد: در حال حاضر سقف روشنایی معابر در استان سه درصد است و شرکت توزیع برق در زمینه تامین روشنایی معابر عملکرد خوبی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه 55 هزار شعله لامپ به منظور تامین روشنایی معابر در مناطق روستایی استفاده شده است، یادآور شد: تنها خدمت فراگیری که در روستاهای استان زنجان ارائه شده است خدمات شرکت توزیع برق است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان خاطر نشان کرد: در مجموع در سطح استان زنجان از نظر تامین انرژی برق و روشنایی مشکلی وجود ندارد.

وی در زمینه سرقت تاسیسات برق در استان زنجان اظهار داشت: در سال گذشته خسارت سرقت تاسیسات در استان 3 هزار و 500 میلیارد ریال برآورد شده است.

کاظمی در زمینه هزینه‌های انشعاب با بیان اینکه از هشت سال گذشته هزینه‌های انشعاب هیچ گونه تغییری نکرده است، ادامه داد: در داخل مناطق شهری مجموعه سازی‌ها و انبوه‌سازی‌هایی صورت گرفته است که در حال حاضر برای تامین برق این مجموعه‌ها به تقویت شبکه‌ها نیاز داریم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول