اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق دامغان خبر داد:

نصب 2500 متر شبکه برای روشنایی معابر دامغان

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع برق شهرستان دامغان از دایر شدن بیش از 2 هزار و 500 متر شبکه برای روشنایی معابر این شهرستان خبر داد.

نصب 2500 متر شبکه برای روشنایی معابر دامغان
احمد یوسفی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 500 متر شبکه برای روشنایی معابر در این شهرستان دایر شده است.
مدیر توزیع برق شهرستان دامغان ادامه داد: 23 ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت 3 هزار و 240 کیلوولت آمپر در طرح‏های مسکن مهر این شهرستان ایجاد شده است.
وی همچنین به احداث 5 هزار و 99 متر خطوط فشار متوسط هوایی و زمینی برای این پروژه‏ها اشاره کرد.
مدیر توزیع برق شهرستان دامغان افزود: یک‏هزار و 750 متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی و 450 متر کابل خودنگه‏دار نیز به منظور تامین برق طرح‎‏های مسکن مهر برقرار شده است.
مدیر توزیع برق شهرستان دامغان بیان کرد: 39 اصله پایه و 125 دستگاه سر چراغ معابر نیز نصب شده است.
یوسفی از واگذاری 472 انشعاب برق برای مشترکان مسکن مهر شهرستان دامغان خبر داد و یادآور شد: تا به حال اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 900 میلیون ریال برای تامین برق این طرح‏ها صرف شده است.
وی همچنین اتمام عملیات ترانس‏گذاری قسمت صنعتی‏ساز، تکمیل شبکه‏های برق‏رسانی واحدهای خودساز و پروژه 128 واحدی و نصب و تجهیز ترانس پروژه سنتی‏ساز را از جمله مهم‏ترین برنامه‏های مدیریت توزیع برق شهرستان دامغان در زمینه برق‏رسانی به پروژه‏های مسکن مهر این شهرستان عنوان کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول