اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی گلستان:

بازرسی گلستان جزو 5 دستگاه برتر بازرسی کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان گلستان گفت: بر اساس ارزیابی‎های سال گذشته اداره کل بازرسی گلستان توانست با اجرای فعالیت‎های مناسب به عنوان پنج دستگاه برتر بازرسی کشور انتخاب شود.

بازرسی گلستان جزو 5 دستگاه برتر بازرسی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی مشهدی ظهر امروز در جمع اعضای شورای حل اختلاف استان گلستان اظهار داشت: دستیابی به این موفقیت در سایه استفاده از ظرفیت‎ها و تلاش مجموعه همکاران به دست آمده و این در حالی است که بازرسی گلستان با قدمتی کمتر نسبت به استان‎های دیگر به این جایگاه باارزش رسیده است.

وی با بیان اینکه توان عملیاتی این اداره کل در سال گذشته اجرای 27 برنامه تعیین تکلیف شده بود خاطر نشان کرد: از طریق برون‎سپاری و با استفاده از ظرفیت کارشناسان توانستیم این توان را به اجرای 45 برنامه بازرسی افزایش دهیم.

مدیرکل بازرسی گلستان بیان داشت: در بخش بازرسی فوق‎العاده، شش برنامه در سال گذشته انجام گرفت که حتی بسیاری از استان‌ها یک مورد بازرسی فوق‎العاده نیز نداشتند.

مشهدی در خصوص چشم‎انداز بازرسی گلستان تصریح کرد: برای آینده این اداره کل سندی تعریف کردیم که البته هنوز نهایی نشده و بنا داریم تا پایان سال‎ جاری و یا ابتدای سال آینده این سند مشخص شود.

وی یادآور شد: آنچه در این بخش برای ما مهم است نظارت قوی، کارا و اثربخش بر دستگاه‎های اجرایی است تا مردم به ما اعتماد کنند و اگر 50 درصد این دغدغه را جامه عمل بپوشانیم توفیق بسیار بزرگی است.

مدیرکل بازرسی گلستان با بیان اینکه انتظارات مردم از این سازمان بسیار زیاد و به ‌حق است خاطر نشان کرد: شاخص ما قانون است و برای ارتقا و پیشرفت استان در سایه مطالبات مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول