اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات شهرداری اصفهان:

زاویه نگاه به بازرسی باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: مدیر بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات شهرداری اصفهان گفت: زاویه نگاه به بازرسی باید تغییر کند چرا که این مجموعه به عنوان یار و یاور مسئولان شهری در کشف اشکال‌ها و خطاهای احتمالی است.

زاویه نگاه به بازرسی باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول شریف ظهر امروز در هفدهمین همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور با بیان اینکه همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور با پیشنهاد شهرداری اصفهان از سال 82 آغاز به کار کرد، اظهار نمود: هدف از برگزاری همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور تبیین و تدوین راهبردهای نظارتی با استفاده از دانش و تجارب تمامی مدیران در حوزه‌های گوناگون از جمله نظارت و بازرسی، ارزیابی عملکرد و ضرورت ایجاد وحدت‌رویه و تدوین دستورالعمل‌های واحد، تعامل قوی و سازمان یافته است.

وی افزود: سه موضوع به منظور ایجاد وحدت‌رویه و تدوین دستورالعمل‌های واحد شامل چگونگی انجام بازرسی حوزه فعالیت‌های شهرداری، نحوه آموزش ارتقای سطح دانش کارکنان و ارزیابی عملکرد برای هفدهمین همایش پیش‌بینی شد.

مدیر بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات شهرداری اصفهان یادآور شد: در هفدهمین همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور با میزبانی اصفهان، مدیران بازرسی شهرداری‌های مشهد، همدان، قم، اهواز، شیراز، کرمانشاه، کرمان، رشت، تهران، زاهدان، تبریز، ارومیه، کرج و اصفهان حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه در عصر کنونی با توجه به توسعه شهرها و افزایش جمعیت نظارت همگانی و استفاده از مشارکت مردم بسیار مهم است، اضافه کرد: در عصر کنونی با چند نفر نمی‌توان بازرسی انجام داد.

شریف با اشاره به اینکه زاویه نگاه به بازرسی باید تغییر کند، گفت: این مجموعه به عنوان یار و یاور مسئولان شهری علاوه بر کشف اشکالات و خطاهای احتمالی، اتفاقات جدید و فرصت‌های تازه‌ای را پیش روی مدیریت شهری قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر مدیران از بازرسی حمایت نکنند امید به موفقیت بسیار پایین است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول