اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز لرستان اعلام کرد

بهره‌مندی ‌کامل ‌‌7 شهرستان لرستان از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر 98 درصد جمعیت شهری استان لرستان و صد ‌درصد جمعیت هفت شهرستان این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی ‌کامل ‌‌7 شهرستان لرستان از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از روابط عمومی گاز استان لرستان، علی گودرزی گفت: جمعیت شهری هفت شهرستان به صورت صد ‌در‌صد بهره‌مند از نعمت گاز هستند.

وی ادامه داد: صد درصد جمعیت شهری ساکن در شهرستان‌های بروجرد، ازنا، الشتر، پلدختر، دورود، دوره چگنی، نورآباد بهره‌مند از گاز طبیعی هستند و در شهرستان‌های خرم‌آباد و الیگودرز این رقم 99 درصد است.

گودرزی خاطرنشان کرد : خط تغذیه گازرسانی به شهر سپیددشت با سرعت در حال اجرا بوده و با بهره‌برداری از این طرح نیز صد درصد جمعیت شهری خرم‌آباد نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود.

وی افزود: 91 درصد جمعیت شهری شهرستان کوهدشت بهره‌مند از گاز است اما با توجه به اجرای خط تغذیه گازرسانی به شهرهای گراب و کوهنانی و هم‌چنین گازرسانی به شهر گراب که در مرحله طراحی می‌باشد تمام جمعیت شهری شهرستان کوهدشت نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان یادآور شد: در حال حاضر 53 درصد جمعیت روستایی استان لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اما با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرای توسعه گازرسانی در استان این رقم طی امسال و سال‌های آتی رشد چشم‌گیری دارد.

 گودرزی گفت: با توجه به اینکه سوخت گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک و با حداقل آلایندگی شناخته می‌شود، توسعه گازرسانی تاثیر بسزایی بر روی ایجاد محیط زیست سالم دارد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول