اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

آسیب‌شناسی چهره به چهره موجب همفکری در مسائل تربیتی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آسیب شناسی و رفع اشکلات به صورت چهره به چهره موجب برنامه‌ریزی و همفکری در مسائل تعلیم و تربیت می‌شود.

آسیب‌شناسی چهره به چهره موجب همفکری در مسائل تربیتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، فرشته حشمتیان امروز در گردهمایی روسا و مدیران آموزش و پرورش جنوب استان درچابهار اظهار داشت: امسال براساس برنامه‌های تحولی، مردادماه سال‌جاری به عنوان مهرماه سال آینده تلقی می‌شود.

وی افزود: آسیب شناسی و رفع اشکالات فقط در نشست چهره به چهره رخ می‌دهد که خود منجر به برنامه‌ریزی و همفکری در مسائل تعلیم و تربیت خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اگر آموزش و پرورش به تحول بنیادین برسد تمام دستگاه‌ها از آن بهره‌مند خواهند شد چراکه در این طرح سه رکن اساسی آن خانواده، دانش‌آموز و معلم است.

حشمتیان با اشاره به وظیفه اساسی مدیران برای آماده سازی فضاهای آموزشی برای فراگیران علم و دانش در اول مهرماه گفت: گزارشات مدیران استان حاکی از فهم سند تحول و پیشبرد اهداف در راستای آن است.

وی ادامه داد: نشست‌های چهره به چهره جزء مطالبات آموزش و پرورش است که این امر خود موجبات تسریع و انتقال پیام را دربر خواهد داشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش خروجی طرح تحول بنیادین و نظام 6.3.3 را آرامش و آسودگی خاطر برای جامعه و خانواده دانست.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول