اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

شایعه‌سازان و تهمت‌زنندگان گناهی سنگین‌تر از قتل مرتکب نشوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب گفت: شایعه‌سازان و تهمت‌زنندگان گناهی سنگین‌تر از قتل مرتکب نشوند

شایعه‌سازان و تهمت‌زنندگان گناهی سنگین‌تر از قتل مرتکب نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام  علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سراب با بیان اینکه انسان‌ها در موقع مرگ دین و آیینی متناسب با اعمالشان پیدا می‌کنند، اظهار کرد: قاتلین چه آن که کسی را کشته باشد و چه آنکه خودکشی کرده باشد هرگز در آیین مسلمانی دنیا را ترک نخواهند کرد.

وی با هشدار به کسانی که در راستای مطامع دنیوی در صدد ریختن آبروی مومنان هستند، یادآور شد: ریختن آبروی مومن نه تنها هم سنگ ریختن خون اوست بلکه از آن بالاتر نیز است.

امام جمعه سراب به شایعه سازان، طومار نویسان و تهمت زنندگان توصیه کرد که به خاطر منافع زودگذر دنیوی گناهی سنگین‌تر از قتل مرتکب نشوند.

امام جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه نماز، خلیج فارس را بخش انفکاک ناپذیری از تاریخ کهن ایران دانست و افزود: مگر می‌توان تاریخ و وقایع مسلم تاریخی را تحریف کرد؛خلیج فارس نامی تاریخی است و رویای خوش سردمداران کشورهای حاشیه خلیج فارس تعبیر نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سراب در ادامه با تشکر از مردم به خاطر تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه اظهار داشت: پیوند مردم مسلمان ایران و اهل بیت پیوندی آسمانی و ناگسستنی است.

امام جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه نمازجمعه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: مقام استادی و معلمی در ردیف مقام های معنوی قرار داشته و تکریم این عزیزان لازم و ضروری است.

امام جمعه سراب مصادیقی از این احترام و تکریم را از سوی بزرگان دینی جامعه بیان داشت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول