اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارومیه:

تفرجگاه بند ارومیه ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ارومیه گفت:‌ گزارش‌هایی مبنی بر وجود مزاحمت برای مردم در تفرجگاه بند ارومیه وجود دارد؛ بنابراین باید بیش از پیش برای ساماندهی این مرکز تفریحی اهتمام شود.

تفرجگاه بند ارومیه ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد شریف‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد دائمی سفرهای تابستانی، بابیان اینکه چندین رستوران در تفرجگاه بند پلمپ شده است، ادامه داد: باید ضمن پرهیزکردن از برخوردهای چکشی برای استفاده از راهکارهای مفید، گره‌گشا و اثرگذار اهتمام کرد و ناجا قبل از اینکه هر اقدامی را ترتیب دهد باید مسئله را در شورای تامین با حضور مقامات مورد بررسی قرار دهد.

شریف‌نژاد با بیان اینکه در روستای بند ظرفیت‌های بی‌بدیلی نهفته است، ادامه داد: برای اینکه در جذب توریسم و رشد صنعت گردشگری توفیق‌های زیادی کسب شود باید قابلیت‌های نهفته در هر شهرستان را یافته و برای پرورش‌دادن آن به طور مستمر برنامه‌ریزی کرد.

وی بر لزوم استقرار گروه نجات غریق در سدهای پربازدید تاکید کرد و گفت: بعد از اینکه قایقران ملی‌پوش استان به دلیل غرق‌شدن در شهر چایی از دست رفت، مسئولان موضوع استقرار تیم غواصی و تجهیز سدها را مورد عنایت قرار دادند ولی هنوز اعتباری به این موضوع اختصاص نیافته است.

فرماندار ارومیه یکی دیگر از مناطق پر رفت‌و‌آمد ارومیه را پل میانگذر شهید کلانتری ارومیه عنوان کرد و اظهار داشت: نیروهای فعال در حوزه امداد و امنیت مانند هلال احمر و پلیس در این منطقه استقرار داشته و حوادث احتمالی را از نزدیک رصد کرده و مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول