اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای کوثر کرمان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی 100 رشته در فرهنگسرای کوثر کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان گفت: دوره آموزشی برای 100 رشته در فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی 100 رشته در فرهنگسرای کوثر کرمان

صفیه حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کارگاه آشپزی و شیرینی‌پزی با حضور استاد آفاق ریاضی آشپز بین‌المللی و مربی برتر آموزش در مشهد و همچنین مؤلف کتاب آشپزی آفاق ویژه بانوان در فرهنگسرای کوثر کرمان برپا می‌شود.

وی هدف از برپایی این دوره‌های آموزشی را ارتقای سطح هنر آشپزی و آشنایی بانوان با شیوه‌های مختلف پخت انواع غذاها و شیرینی‌ها ذکر کرد و افزود: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره‌ها اول تیر ماه سال جاری است.

حسینی‌نژاد عنوان کرد: همچنین ثبت‌نام برای شرکت در دوره‌های آموزشی در بیش از 100 رشته آموزشی برای علاقمندان در این فرهنگسرا انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های رایگان شامل "روخوانی، حفظ، تفسیر قرآن" و کمک‌های اولیه، آموزش زبان انگلیسی، رایانه، موسیقی، هنرهای تجسمی، هنرهای دستی، دوره‌های حرفه‌آموزی، آشپزی و شیرینی‌پزی و دوره‌های آموزشی مختلف ویژه کودکان از جمله آموزش‌هایی است که در این فرهنگسرا برای بانوان در نظر گرفته شده است.

مدیر فرهنگسرای جان جهان شهرداری کرمان از آغاز به کار کلاس‌های تابستانی همزمان با سالگرد تأسیس این فرهنگسرا خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد حسنی غنی‌سازی اوقات فراغت علاقمندان و ارتقای سطح توانمندی‌های آن‌ها را از اهداف برپایی این کلاس‌های آموزشی عنوان کرد و به خبرنگار فارس گفت: همه اعضای خانواده می‌توانند با مراجعه به فرهنگسرا در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

حسنی با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان از این کلاس‌ها افزود: در این فرهنگسرا کلاس‌های متنوع آموزشی در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و نشست‌های مشاوره‌ای در قالب 40 دوره برای علاقمندان برگزار می‌‌شود و تاکنون یک‌هزار نفر دراین دوره‌ها ثبت نام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: تمام فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، اجتماعی و تفریحی به صورت متمرکز در این فرهنگسرا برای علاقمندان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای جان جهان شهرداری کرمان تصریح کرد: در واقع شهروندان می‌توانند علاوه بر استفاده از کلاس‌های آموزشی این فرهنگسرا از جلسات قرآن، فعالیت‌های فوق برنامه، اردوهای فرهنگی و تفریحی، نشست‌های مشاوره‌ای و مسابقات مختلف وهمچنین برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف بهره‌مند شوند.

حسنی بیان داشت: کتابخانه فرهنگسرای جان جهان شهرداری در فصل تابستان پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول