اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش بسیج استان بوشهر:

با قدرت رسانه فرهنگ اصیل اسلام را به سراسر جهان صادر کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با قدرت رسانه فرهنگ اصیل اسلام را به سراسر جهان صادر کنیم.

با قدرت رسانه فرهنگ اصیل اسلام را به سراسر جهان صادر کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمود اسدی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: بسیجیان همواره در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و دشمنان از جوانان بسیجی هراس دارند.

مسئول معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به توطئه‌های جدید دشمن اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی دشمن به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با مباحث نظامی حریف ملت ایران شود و با قدرت رسانه‌ای به دنبال بی‌هویت کردن جوانان ایران اسلامی است.

اسدی با بیان اینکه امروزه دشمن به تهاجم فرهنگی و فکری روی آورده خاطر نشان کرد: تنها کشور ما در معرض این تهاجمات نیست و همه کشورهای اسلامی و دنیای اسلام مورد تهاجم است.

وی اضافه کرد: امروزه دنیای غرب با قدرت رسانه‌ای که دارد، موفق شده فرهنگ خودش را به درون خانه‌های مسلمانان و جهان اسلام و امت اسلامی بفرستد و جوانان ما متاسفانه یک نگاه به گذشته خودشان، چه به لحاظ ملی و چه به لحاظ اسلامی نمی‌اندازند تا ببینند ما پرافتخارترین ملت عالم به لحاظ فرهنگ و پیشرفت‌ها بوده‌ایم و هستیم.

این مسئول بیان کرد: چرا امروزه دشمنان مورد تهاجم ما نباشند و چرا ما نتوانیم آن قدرت رسانه‌ای را در دست بگیریم و فرهنگ آنها را مورد هجوم قرار بدهیم و فرهنگ اصیل اسلام و پوشش‌های اصیل اسلامی را به آنها بدهیم، باید فرهنگ اصیل اسلام را به سراسر جهان صادر کنیم.

اسدی گفت: آنچه که امروز ما و سازمان بسیج دنبال آن است و مورد عنایت مقام عظمای ولایت قرار گرفته؛ این است که همانطور که شجاعانه در دوران جنگ مقابل دشمن ایستادیم، امروز نیز مقابل دشمن متناسب با تهاجم آنها که تهاجم نرم و تهاجم به فکر و فرهنگ جوانان ما است بایستیم.

وی در ادامه به تشریح حلقه‌های صالحین پرداخت و اظهار داشت: حلقه‌های تربیتی در مساجد بین 15 تا 20 نفره تشکیل و با مدیریت یک سرگروه اداره می‌شود و در این حلقه‌ها با رهبری این سرگروه، مسائل معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مسائل اعتقادی مطرح می‌شود و جوان‌های ما به مرور زمان رشد می‌کنند و به لحاظ بصیرتی نمی‌توانند مورد هجوم دشمن واقع شوند و می‌توانند مقابل دشمن بایستند.

اسدی یادآور شد: شجره طیبه صالحین با هدف رشد و تعالی معنوی و همچنین بصیرت‌افزایی تشکیل شده و تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل این حلقه‌ها نشان‌دهنده اهمیت والای حلقه‌های صالحین است.

در این نشست تعدادی از بسیجیان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار تداوم این نشست‌ها شدند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول