اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

جانبازان سند افتخار نظام اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: جانبازان سند افتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

جانبازان سند افتخار نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور عصر امروز در همایش گرامیداشت روز جانباز در چالدران اظهار داشت: وجود جانبازان مایه مباهات و خیر و برکت در جامعه بوده و نماد فرهنگ عشق، ایثار و مقاومت و مظهر ایمان و شجاعت هستند.

وی جانبازان را سند افتخار انقلاب و نظام اسلامی خواند و افزود: مسئولان و قشرهای مختلف مردم وظیفه دینی و انسانی دارند تا این افراد را مورد تکریم قرار دهند و به وظایف خود در قبال آنها عمل کنند.

قلی‌پور با تاکید بر قدرشناسی از قشری که بی‌چشم‌داشت جانش را برای حفاظت دین و میهن خود فدا کرده است، بیان کرد: تکریم جانبازان و خانواده‌های شهدا نباید به دستگاه اجرایی خاص و یا ایام خاص در سال محدود شود.

وی مشکلات و سختی‌های جانبازان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مسئولان باید در راستای حل مشکلات جانبازان اقدام اساسی انجام داده و آن را در اولویت قرار دهند.

قلی‌پور با اشاره به تهدیدات دشمنان و توطئه‌های آن‌ها در زمینه جنگ نرم گفت: با توجه به تهدیدات دشمنان و توطئه‌های آنها در راستای از بین بردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب می‌توان از جانبازان به عنوان الگوها و اسوه‌های فداکاری ماندگار بهره‌گیری و با توطئه‌های دشمنان مقابله کرد.

امام جمعه چالدران در ادامه این مراسم گفت: ارج نهادن به جانبازان به معنای ارج نهادن به والاترین ارزش‌های انسانی است چراکه با فداکاری‌های خود توانستند حماسه عظیم هشت سال دفاع مقدس را خلق کنند.

حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده خاطرنشان کرد: تقدیر از همسران جانبازان که تمام مشقات پرستاری از جانبازان را با صبر و شکیبایی به جان می‌خرند نباید مورد غفلت واقع شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول