اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی بردخون:

وضعیت ورزش بردخون نگران کننده است

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی بردخون گفت: وضعیت ورزش در بردخون به‌گونه‌ای است که در صورت عدم حمایت‌های مادی مسئولان ممکن است فعالیت‌های ورزشی در این شهر تعطیل شود و این وضعیتی نگران کننده برای ورزش بردخون است.

وضعیت ورزش بردخون نگران کننده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یوسف جعفری صبح امروز در نشست شورای اداری بردخون اظهار داشت: جایگاه ورزش در کنار عبادات است و اگر کسی سالم نباشد قادر به عبادت و بندگی خدا نیست پس نیاز است نمایندگی به اداره ارتقای یابد و با حمایت از ورزش به‌ویژه در بخش قهرمانی، جوانان را دلگرم کنیم.
وی افزود: چمن استادیوم درحال خشک شدن است و حداقل یک دستگاه ماشین چمن زنی نداریم و برای چمن زنی استادیوم هر15روز هزینه زیادی صرف می‌کنیم ضمن اینکه کارگر چمن استادیوم  پنج ماه حقوقی دریافت نکرده است.
جعفری ادامه داد: سالن سرپوشیده ورزشی مدت‌هاست که عملیات اجرایی آن آغاز شده ولی تاکنون کار احداث آن پایان نیافته و در این زمان نیاز به همکاری ادارات بویژه آموزش و پرورش داریم که سالن را در اختیار ورزشکاران قرار دهند و اکنون تربیت‌بدنی بسیج جام رمضان را در زمین خاکی برگزار می‌کند.
رئیس تربیت بدنی بردخون اضافه کرد: اگر از ورزش حمایت نشود آن  را رها می‌کنیم و اکنون هیچ سرانه‌ای نداریم  و اگر این روند ادامه داشته باشد با هیچ اداره و نهادی همکاری نمی‌کنیم.
فرماندهی  انتظامی بردخون  نیز  به  اقدامات  صورت  گرفته  در راستای  افزایش  امنیت  منطقه  اشاره  کرد و گفت: یک باند سارقان احشام که با سواری سمند اقدام  به  سرقت احشام می‌کردند با تلاش نیروهای انتظامی در روستای شیخیان  دستگیر شدند.
حسن غضنفری افزود: نیروی انتظامی برای حفظ امنیت منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و ما انتظار داریم مردم با نیروی انتظامی همکاری مستمری داشته باشند.
وی اضافه کرد: ادارات با رعایت اصول امنیتی و بانک‌ها با نصب دوربین‌های مدار بسته و برطرف کردن موانع دراطراف ساختمان خود ضریب امنیتی را بالا ببرند.
دهیاران روستاهای مغدان، شهنیا، آبکش و بردخون کهنه نیز در این نشست از کمبود اعتبارات گله کردند و خواستار حمایت وتوجه بیشتر به دهیاری‌ها و شوراهای روستاها شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول