اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار یزد:

ورزش بازدهی کارکنان ادارات را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: تشویق کارکنان به ورزش در افزایش فعالیت کاری آنها موثر است و بازدهی عملکردی کارکنان را افزایش می‌دهد.

ورزش بازدهی کارکنان ادارات را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عباسعلی رضایی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان استانداری یزد اظهار داشت: کارکنانی که ورزش را در فعالیت‌های کاری خود قرار داده‌اند از توانایی‌های بیشتری در رفع مشکلات کاری و رسیدگی به خواسته‌های مردمی برخوردار و موفق‌تر هستند.
وی افزود: نظام اداری در راستای وظایفی که بر عهده دارد باید زمینه را برای ایجاد نشاط در کارکنان فراهم کند تا میزان رضایت مردم از خدمات‌دهی نظام جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد که یکی از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه، بسترسازی برای امر ورزش است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: به دلیل شرایط ویژه کارکنان دولت، ورزش باید در بین این قشر جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد، زیرا سلامت کارکنان دولت برای توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف لازم است.
رضایی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که توسعه ورزش همگانی را به عنوان یک فریضه برای مسئولان بیان کردند، همه در راستای تحقق این فرموده رهبری تلاش می‌کنند.
مدیرکل اداری مالی استانداری یزد نیز در این مراسم گفت: برخی دستگاه‌ها از سهم یک درصد بودجه اختصاص یافته به ورزش به خوبی استفاده کرده‌اند، اما باید در زمینه فعالیت بیشتر مدیران اداره‌ها در این راستا تلاش ارزنده‌تری صورت گیرد.
محمود زارع افزود: آگاهی نداشتن و توجه نکردن به این قوانین باعث عدم بهره‌برداری لازم از امکانات و فضاهای ورزشی می‌شود.
وی ادامه داد: از نظر کمی و کیفی مسابقات کارکنان استانداری یزد در سطح بالایی برگزار شد و امیدواریم در سال‌های آتی بتوانیم در دیگر رشته‌های ورزشی نیز شاهد برگزاری مسابقات بین کارکنان و کارمندان باشیم.
در پایان این مراسم از تیم‌های والیبال و فوتسال معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به عنوان قهرمان این مسابقات و تیم‌های والیبال حوزه عمرانی و حوزه استاندار و فوتسال فرمانداری‌های صدوق و تفت به عنوان مقام‌های دوم و سوم هر رشته با اهدای لوح تقدیر و حکم قهرمانی تجلیل شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول