اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ‌ارشاد ‌بیله‌سوار:

همایش امام خمینی‌ و بیداری اسلامی در بیله‌سوار برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بیله‌سوار از برگزاری همایش امام خمینی (ره) و بیداری اسلامی در این شهرستان خبر داد.

همایش امام خمینی‌ و بیداری اسلامی در بیله‌سوار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قنبر عربی عصر امروز در نشست اعضای کمیته شورای فرهنگی بیله‌سوار اظهار داشت: امام راحل پیش‌بینی و پیشگویی‌های لازم را در تحول عظیم جهانی با فروپاشی نظام سلطه غرب کرده بود که امروز زمزمه‌های آن یکی پس از دیگری به گوش می‌رسد.

وی با یادآوری این‌که امام خمینی (ره) را در عصر معاصر بیدارگر بشریت از ظلمت نفس شیطانی و پیروی از نظام غرب و شرق معرفی می‌کنند، تصریح کرد: امام راحل با نهضت عظیم خود به دنیا ثابت کرد که می‌تواند با قدرت ایمان و از توان ابزارهای مادی پیروز شد.

عربی خاطر نشان کرد: نقش بی‌بدیل امام راحل در هدایت امت‌ها به سوی خودباوری و درک واقعی از شرایط جامعه را نباید نادیده گرفت چرا که بنیان‌گذار کبیر این انقلاب بنیان مستحکمی را در دفاع از حق مظلومان در برابر ظالمان بنا نهاد که شایستگی و پیوستگی آن مشهود و معلوم است.

این مسئول از تدارک فرهنگ و ارشاد شهرستان مرزی بیله‌سوار برای برگزاری همایش امام خمینی (ره) و بیداری اسلامی خبر داد و اضافه کرد: این همایش با هدف تبیین اندیشه‌های امام و تأثیر نهضت خمینی کبیر در جهان اسلام برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند مقالات خود را تا نیمه تیرماه ارسال کنند.

به گزارش فارس، رئیس فرهنگ و ارشاد بیله‌سوار ادامه داد: همایش امام و بیداری اسلامی با محوریت موضوع امام در آیینه کشورهای به پا خاسته، امام و اسلام ناب، نقش رهبری در بیداری اسلامی، امام و ظلم‌ستیزی و همچنین امام و وحدت مسلمین برگزار می‌شود که برای رقابت در این همایش و مسابقه ادبی محدودیت سنی و شرایط خاص دست و پاگیری وجود ندارد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در حالی که دهه چهارم انقلاب را با شعار پیشرفت و عدالت با عزت و سربلندی سپری می‌کنیم دنیا همچنان تشنه معارف اسلام و شخصیت بی‌نظیر امام است تا بتواند از این طریق به عظمت و جایگاه ایران اسلامی پی ببرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول