اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارتقای دانش کودکان

کانون تئاتر کودکان و نوجوانان همدان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: کانون تئاتر کودکان و نوجوانان استان همدان افتتاح شد.

کانون تئاتر کودکان و نوجوانان همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، با مشخص شدن اعضای هیئت موسس و تائید اساسنامه کانون تئاتر کودکان و نوجوانان استان همدان توسط مرکز هنرهای نمایشی کشور، این کانون در همدان به طور رسمی آغاز به کار کرد.

حسین صفی، احمد بیگلریان، بهرام دوست‌قرین، محسن پورقاسمی، حمید فلاحی و حمید رضا رضایی اعضای هیئت موسس کانون تئاتر کودکان و نوجوانان استان همدان هستند.

حسین صفی در این خصوص بیان کرد: با مشخص شدن اعضای هیئت موسس، فراخوان عضوگیری این کانون تا پایان تیرماه جاری منتشر می‌شود.

کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: اعضای کانون تئاتر کودک و نوجوان استان همدان در سه گروه اعضای پیوسته، وابسته و افتخاری دسته بندی می شوند.

وی اضافه کرد: هدف از تأسیس این کانون در همدان، حمایت و ساماندهی تئاتر کودک و نوجوان و تقویت کیفی نمایش‌های کودک و نوجوان است.

وی ابراز داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط و تلاش برای استمرار اجراهای کودک و نوجوان از دیگر اهداف کانون تئاتر کودک و نوجوان استان همدان است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول