اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

دانشجویان به رشد معنویت توجه داشته باشند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: نخستین مسئله‌ای که دانشجویان باید آن به توجه ویژه داشته باشند، افزایش معنویت است.

دانشجویان به رشد معنویت توجه داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای تشکل‌های جامعه اسلامی، جمعیت اسلامی، جنبش ضد صهیونیزم و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان اظهار داشت: نخستین مسئله‌ای که دانشجویان باید آن به توجه ویژه داشته باشند، افزایش معنویت است.
وی بیان داشت: بحث علم باید همراه با معنویت در دانشجویان رشد و تعالی یابد، دانشجو صاحب تفکر و اندیشه است و باید بر دیگران تأثیرگذار باشد.
نجار عنوان کرد: تأثیرگذاری حرف زمانی بیشتر است که خودمان عامل به عمل باشیم، نمی‌توان دیگران را به راه راست راهنمایی کرد و خود اهل راه صحیح و درست نبود.
وی افزود: سخنان دانشجویان نشان از دغدغه، شوق و احساس مسئولیت آنها در قبال جامعه است.
نجار ابراز داشت: کشور ما به لحاظ علم و دانایی‌محوری در دوران انقلاب به ویژه چند سال گذشته به رتبه‌های بالایی دست یافته است.
وی تصریح کرد: در بسیاری از زمینه‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بیگانگان انگشت تحیر به دندان گرفته‌اند و فکر نمی‌کردند که ایران اسلامی بتواند به چنین جایگاهی برسد.
نجار با اشاره به فرود هواپیمای بدون سرنشین پهپاد در ایران گفت: این رخداد نیز یکی دیگر از توانایی‌های جوانان این مرز و بوم است که اتفاقی حاصل نشده است.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتی که در دانشگاه‌ها وجود دارد، اما این نتایج نیز حاصل تلاش در این مراکز علمی و پژوهشکده‌ها است.
وی اظهار داشت: حضور جوانان و دانشجویان در المپیادهای علمی در زمینه‌های مختلف و کسب مدال‌های ارزنده نیز در کنار مشکلات وجود دارد.
نجار ابراز داشت: از سوی دیگر هجمه‌های دشمنان سنگین‌تر شده و سعی خود را در زمینه مسائل فرهنگی و جوانان به کار گرفته‌اند و این امر مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.
وی تصریح کرد: افرادی که دغدغه نظام، دین و دیانت را دارند، باید بیشتر به این مسائل توجه داشته باشند.
‌نجار افزایش بصیرت، توجه به نماز و عبادت، شناخت واقعیت‌ها و انسجام را از موارد مورد تأکید در میان دانشجویان عنوان کرد و افزود: عقبه هر سخنی باید منطق و استدلال باشد تا مورد پذیرش قرار گیرد.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این زمینه نیز تا جایی که قانون به ما اجازه دهد، وحدت‌رویه را پیگیری و دنبال می‌کنیم.
نجار خاطرنشان کرد: سخنان رهبری و بزرگان نیز معیارهای صالح‌ترین افراد را بیان کرده و رأی‌ دهندگان باید بر آن اساس انتخاب داشته باشند تا افراد کارآمد انتخاب شوند.
دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشگاه آزاد واحد کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: فعالان ولایی دانشگاه آزاد کرمان با تمام وجود حاضر هستند تا در زمینه انتخاباتی مجلس و شورای شهر سعی و تلاش خود را به کار گیرند.
محمدعلی سعادتی افزود: انتظار ما از استاندار کرمان این است که وحدت اصولگرایان را در انتخابات مجلس بانی باشند تا انتخاباتی پرشورتر شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: از دولت احمدی‌نژاد توقعات بیشتری داریم و شنیده می‌شود که انتصاب مسئولان استانی گاها به شایستگی نیست و
پروژه‌های ناتمام دولت که به پایان نرسیده است، باید مورد توجه باشد.
وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در مقابله با توطئه‌های امریکا و دشمنان اسلام و انقلاب و تهدیدات ایشان از سوی دشمن بر حفاظت از جان این چنین سرداران بزرگی تاکید کرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول