اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان خبر داد

برپایی 1500 خیمه معرفت دانش‌آموزی در گیلان

خبرگزاری فارس: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از برپایی بیش از یک‌هزار و 500 خیمه معرفت دانش‌آموزی در این استان خبر داد.

برپایی 1500 خیمه معرفت دانش‌آموزی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، اسماعیل جانعلی‌پور بعد از ظهر امروز در همایش مهندسی تشکل دانش‌آموزی گیلان اظهار کرد: سالانه تشکل‌های دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی را بدون اشتراک وجه برگزار می‌کنند.

وی به ابتکار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان مبنی بر هماهنگی با معاونت پرورشی آموزش و پرورش، سازمان بسیج دانش‌آموزی و ... در سال جاری اشاره کرد و افزود: همایش مهندسی تشکل دانش‌آموزی استان با هماهنگی نهادهای مذکور برگزار شده است.

جانعلی‌پور فرآیند جذب، آموزش و به‌کارگیری دانش‌آموزان را نیازمند اجرای برنامه‌های مشترک خواند و تصریح کرد: تربیت نوجوان و مهندسی تشکل دانش‌آموزی از موضوع‌های سخنرانی در همایش مهندسی تشکل دانش‌آموزی است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با اشاره به برگزاری کارگروه‌های جذب، تربیت و نگه‌داشت نیرو در همایش مهندسی تشکل دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: آسیب‌ها و راهکارهای سه حوزه مذکور همراه با تجربه‌های موفق تشکل‌های مختلف برای بهتر انجام شدن امور در تابستان در همایش مهندسی تشکل دانش‌آموزی معرفی می‌شود.

وی وحدت رویه برای اجرای عملیات تابستانی را مهم‌ترین هدف مهندسی تشکل دانش‌آموزی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود تمام دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی گیلان زیر پوشش جشنواره ستارگان تابستان قرار گیرند.

جانعلی‌پور با بیان اینکه 20 هزار دانش‌آموز اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان در فضای عمومی و دو هزار دانش‌آموز در فضای تخصصی زیر پوشش جشنواره تابستان قرار می‌گیرند، ابراز کرد: تعداد 20 هزار دانش‌آموز عضو انجمن‌های اسلامی در 400 دبیرستان دخترانه و پسرانه فعالیت می‌کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از برپایی بیش از یک‌هزار و 500 خیمه معرفت دانش‌آموزی در سال گذشته در این استان خبر داد و بیان کرد: امسال 12 جلسه در فصل تابستان در خیمه‌های معرفت برگزار می‌شود.

وی به برگزاری 500 جلسه معرفتی با حضور دو هزار دانش‌آموز در شهرستان‌های مختلف در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: مباحث معرفتی، تشکیلاتی و مهارتی در خیمه‌های معرفت برای دانش‌آموزان مطرح می‌شود.

جانعلی‌پور احکام اسلامی، دشمن‌شناسی، آثار داخلی و جهانی انقلاب اسلامی را از جمله مباحث مطرح شده در خیمه‌های معرفت دانش‌آموزی گیلان برشمرد و اذعان کرد: دانش‌آموزان در خیمه‌های معرفتی با مباحث مدیریت زمان و بحران و همچنین نقش‌آفرینی در مدرسه آشنا می‌شوند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان با اشاره به حوزه مهارتی، خبر و گزارش‌نویسی، وبلاگ‌نویسی و مواجه شدن با رسانه‌های مدرن، تصریح کرد: بحث‌های آموزشی تشکیلاتی در سه سطح دانش‌آموزان، مربیان و مدیران در طرح مذکور انجام می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول