اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد

ایجاد 2 رشته نظارت بر امور دارویی و سم‌شناسی در دانشگاه آزاد اهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: دو رشته کارشناسی ارشد نظارت بر امور دارویی و سم‌شناسی مجوز لازم را اخذ کرده و از سال تحصیلی جدید برای این دو رشته دانشجو پذیرش خواهد شد.

ایجاد 2 رشته نظارت بر امور دارویی و سم‌شناسی در دانشگاه آزاد اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون در 35 رشته کارشناسی ارشد در رشته‌های فنی و مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی بیش از 2 هزار و 200 نفر دانشجو در این واحد مشغول تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: برخی رشته‌های موجود این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در بین دانشگاه‌های آزاد کشور فقط در این واحد دانشگاهی موجود است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، به توسعه فیزیکی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در چهار سال گذشته 56 هزار نفر در قالب 15 پروژه به فضاهای آموزشی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی این واحد افزوده شده و فضای دانشگاه به بیش از چهار برابر افزایش یافته است و هم‌اکنون قریب به 30 هزار مترمربع نیز در حال اجرا  است.

وی گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی دانشگاه، خوابگاه برادران، مسجد و مجتمع فرهنگی، سالن آمفی‌تئاتر 700 نفری، ساختمان جدید بانک ملی و نمایشگاه صنایع‌دستی، مجتمع خدماتی و بوفه دانشگاه آغاز شده که امیدواریم با اتمام این پروژه شاهد رسیدن به استانداردهای لازم در توسعه فضای فیزیکی در حوزه‌های مختلف باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، به ایجاد رشته‌های علوم پزشکی نیز اشاره کرد و افزود: دو رشته کارشناسی ارشد نظارت بر امور دارویی و سم‌شناسی مجوز لازم را اخذ کرده و از سال تحصیلی جدید برای این دو رشته دانشجو پذیرش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون علاوه بر این رشته‌ها پرونده پنج رشته جدید علوم پزشکی نیز با تأمین هیئت علمی و سایر مدارک لازم در وزارت بهداشت و درمان در نوبت اخذ مجوز است که امیدواریم با اعطای مجوزهای لازم شاهد افزایش رشته‌های علوم پزشکی در این واحد باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 10 هزار و 500 نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی با بهره‌مندی از 220 نفر هیئت علمی تمام‌وقت و بالغ بر 500 نفر استاد مدعو به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی منطقه ارسباران به فعالیت آموزشی خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول