اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های فرهنگی

دانش‌آموزان کوهبنانی رتبه برتر نهج‌البلاغه را کسب کردند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: دانش‌آموزان کوهبنانی در رقابت‌های فرهنگی در بسیاری از رشته‌ها به ویژه نهج‌البلاغه حائز رتبه برتر استان کرمان شدند.

دانش‌آموزان کوهبنانی رتبه برتر نهج‌البلاغه را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد نیکخواه ظهر امروز در دیدار جمعی ‌دانش‌آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری کوهبنان با فرماندار شهرستان با اشاره به رقابت‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان اظهار داشت: از ابتدای آبان ماه‌ سال گذشته پس از انجام اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام از دانش‌آموزان علاقمند، مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان شهرستان کوهبنان در سه مرحله مدرسه، شهرستان و استانی برگزار شد.

وی بیان داشت: در مسابقات سطح مدارس شهرستان بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان کوهبنانی در مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های احکام، اذان، قرآن، قرائت‌، حفظ، تفسیر‌، نهج‌البلاغه، شعر و داستان، سرود، تئاتر، هنرهای دستی و تجسمی، انشای نماز، کتابخوانی، پرسش مهر، روزنامه دیواری و مطالعه تحقیق شرکت و با هم به رقابت پرداختند. 

نیکخواه خاطرنشان کرد: در پایان نفرات برتر مرحله مدرسه به معاون پرورشی اداره معرفی و پس از برگزاری مسابقات مرحله شهرستان منتخبان هر رشته به منظور شرکت در مرحله استانی به کارشناس فرهنگی هنری استان معرفی شدند.

مدیر آموزش و پرورش ریگان عنوان کرد: برای دانش‌آموزان در مرحله مدرسه و شهرستان نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی با استفاده از وجود اساتید فن اقدام شد تا دانش‌آموزان منتخب با آمادگی بیشتری در مراحل بعدی مسابقات حضور پیدا کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان منتخب هر رشته از هر پایه تحصیلی پس از حضور در مرحله استانی با دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق دیگر استان‌ در شهرستان‌های جیرفت‌، بردسیر و مناطق راین و ماهان‌ به رقابت پرداختند و در پایان در بسیاری از رشته به ویژه نهج‌البلاغه حائز رتبه برتر استانی شدند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول