اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشکل آب روستائیان معترض پلدختری حل شد

خبرگزاری فارس: روابط عمومی آبفار لرستان طی جوابیه‌ای به خبرگزاری فارس در پلدختر اعلام کرد: مشکل آب روستائیان معترض پلدختری حل شد.

مشکل آب روستائیان معترض پلدختری حل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس پلدختر و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستای لرستان مشکل آب شرب روستاهای حاشیه جاده پلدختر – خرم‌آباد حل و امروز آب در لوله‌های منازل روستائیان جریان گرفت.

براساس همین گزارش، روابط عمومی آبفار لرستان ضمن تاکید بر کارشناسی بودن طرح مجتمع چشمه کوثر پلدختر بیان کرد: میزان آب‌دهی چشمه کوثر 47 لیتر در ثانیه است که چهار برابر نیاز جمعیت روستاهای این طرح است.

این روابط عمومی افزوده است: برخی از اهالی روستاها مغرضانه و به دلیل مسائل و مشکلات طایفه‌ای و اجتماعی با شکستن لوله و مسدود کردن خطوط انتقال آب مانع رسیدن آب به روستاهای پایین‌دست می‌شوند.

لازم به ذکر است، این روستاها به خصوص جلگه خلج روز پنج‌شنبه به علت قطعی آب آشامیدنی محور سراسری تهران به جنوب در کیلومتر 25 پلدختر به خرم‌آباد را دو ساعت مسدود کردند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول