اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

جیره‌بندی آب در ایلام منتفی است/ مردم صرفه‌جویی کنند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در صورتی که مردم در مصرف آب شرب صرفه جویی کنند جیره بندی آب فعلاً منتفی است.

جیره‌بندی آب در ایلام منتفی است/ مردم صرفه‌جویی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، داراب بیرنوندی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اصحاب رسانه در استان ایلام اظهار داشت: البته مردم استان ایلام کار صرفه‌جویی در مصرف آب شرب را طی دو سال گذشته در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: شواهد و آمار موجود بیانگر روند رو به کاهش مصرف آب شرب در استان ایلام است که جای تقدیر از تک تک شهروندان ایلامی دارد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اعلام کارشناسان مرتبط با موضوع کار صرفه جویی در مصرف آب شرب در سال 90، 11 درصد در مقایسه با سال ماقبل آن کاسته شده است.

بیرنوندی تصریح کرد: این روند نیز در سال 1391 استمرار داشته و تا امروز نیز این روند کاهشی به خوبی مشاهده شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، اصلاح و بهسازی شبکه‌های فرسوده و فرهنگ‌سازی در این راستا از عوامل کاهش مصرف آب شرب در استان ایلام است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز 175 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به  شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اختصاص یافت تا صرف طرح‌های مختلف عمرانی شود.

این مسئول اضافه کرد: امسال نیز 115 میلیارد ریال اعتبار ملی تاکنون به این دستگاه اجرایی در استان ایلام اختصاص یافته است.

بیرنوندی تصریح کرد: این میزان اعتبار صرف تجهیز شبکه‌های آبرسانی استان ایلام شده و در این راستا برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز 15 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به شهر ملکشاهی از سد ایلام اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول