اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

اکران و نقد فیلم‌های دفاع مقدس در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: فیلم‌های مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی در طول هفته دفاع مقدس توسط حوزه هنری استان اکران می‌شود.

اکران و نقد فیلم‌های دفاع مقدس در زنجان
میثم سیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این فیلم‌ها در سالن فرهنگ و هنر شهید آوینی حوزه هنری استان زنجان پخش و نقد می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اکران فیلم‌های دفاع مقدس از برنامه‌های ویژه حوزه هنری به مناسبت بزرگداشت این هفته محسوب می‌شود، ادامه داد: از روز یک شنبه تا پنج شنبه هفته آینده و همزمان با هفته دفاع مقدس در سالن شهید آوینی پخش می‌شود.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه زمان اکران فیلم ساعت 10.30 صبح است، تصریح کرد: علاقمندان به برنامه‌های دفاع مقدس و عموم مردم به صورت رایگان می‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند.
سیفی با بیان اینکه این فیلم‌ها توسط متخصصان حوزه سینما نقد و بررسی می‌شود، اضافه کرد: برای پخش و نقد فیلم‌های مطرح و تاثیر گذار در زمینه دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکران دوباره این فیلم‌ها مروری بر فیلم دفاع مقدس و یادآوری آرمان‌های شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: آژانس شیشه‌ای، روز سوم و روبان قرمز از جمله فیل‌های مورد نظر برای اکران توسط حوزه هنری استان زنجان است.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان به نقد مطالعاتی کتب مقدس به عنوان یکی از برنامه‌های ویژه حوزه هنری در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این نقد امروز در سالن فرهنگ و هنر شهید آوینی برگزار می‌شود.
سیفی ادامه داد: در این نشست کتاب جای خالی آفتاب گردان‌ها به نوشته راضیه تجار مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه این نشست به عنوان نخستین نشست مطالعاتی کتاب دفاع مقدس مطرح است، ادامه داد: این کتاب شامل داستان‌هایی از دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول