اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

احداث 144 بیمارستان با 24 هزار تخت در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از احداث 144 بیمارستان با 24 هزار تخت در کشور خبر داد.

احداث 144 بیمارستان با 24 هزار تخت در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، محمدجعفر علیزاده بعدازظهر امروز در بازدید از بیمارستان در دست ساخت ابوعلی سینای مراغه، اعتبار طرح‌های بیمارستانی کشور را در سال‌جاری سه هزار و 800 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی افزود: از این تعداد 59 بیمارستان با پنج هزار و 500 تخت و اعتبار هفت هزار و 500 میلیارد ریال امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در آذربایجان‌شرقی نیز هشت بیمارستان با یک‌هزار و 330 تخت در حال ساخت است که از این تعداد سه بیمارستان در شهرهای مرند، ورزقان و چاراویماق تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست ساخت شاخص‌های فیزیکی بهداشت و درمان در کشور را به‌طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه از افزایش تخت‌های بیمارستانی ابوعلی سینای مراغه از 100 تخت به 130 تخت خبر داد.

منصور صادقی‌اصل همچنین خواستار تبدیل بیمارستان ابوعلی سینای مراغه به طرح مهر ماندگار به‌عنوان خواسته مردم منطقه شد و افزود: با این کار این بیمارستان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر لزوم گسترش امکانات در امر بهداشت و درمان در منطقه خاطرنشان کرد: با وجود تمام توانایی‌های استان در برخی موارد نقص‌هایی وجود دارد که برای رفع این مشکلات مصوبات مورد نیاز باید تصویب شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول