اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرزن‌آباد خبر داد

کارخانه شن و ماسه مرزن‌آباد در آستانه تعطیلی

خبرگزاری فارس: شهردار مرزن‌آباد از احتمال تعطیلی کارخانه شن و ماسه این شهر به دلیل عدم برخورداری از معدن خبر داد.

کارخانه شن و ماسه مرزن‌آباد در آستانه تعطیلی

جعفر ردایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرزن‌آباد بیان داشت: کارخانه شن و ماسه شهرداری مرزن‌آباد که در بخش‌های درآمد شهرداری، تامین نیازهای شهری و پروژه‌های عمرانی و همچنین نیازهای مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به دلیل عدم برخورداری از معدن دچار مشکلات فراوانی شده و چنانچه مسئولان ذیربط در این رابطه همکاری لازم را نداشته باشند این کارخانه تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه شن و ماسه مرزن آباد که با وام وزارت کشور ساخته شده و حدود 10 سال درحال فعالیت است، گفت: این کارخانه علاوه بر مرزن آباد، به کلاردشت و حتی دیگر شهرهای مجاور خدمت‌رسانی می‌کند و تعطیلی آن می‌تواند ضرر و زیان فراوانی را به منطقه وارد سازد.

ردایی در همین رابطه از منابع طبیعی و اداره صنایع و معادن درخواست همکاری کرد و ادامه داد: چنانچه اشخاص درخواست معدن داشته باشند به آنها تعلق می‌گیرد، اما شهرداری که وظیفه عمران و آبادانی شهر را برعهده دارد از این فرصت محروم است که جای تامل دارد.

این مسئول در پایان از آمادگی مدیریت شهری مرزن آباد برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد بسترهای لازم برای حضور گردشگر و مسافر، سعی شده تا امکانات ضروری و اولیه که درسال‌های قبل از آن بی‌بهره بودیم را مهیا کنیم.

شهردار مرزن آباد در همین رابطه اذعان داشت: تعداد 35 چشمه سرویس بهداشتی برای استفاده در ایام تابستان احداث شده و قابل بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول