اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی جهدگونه

طلاب مساجد را بازسازی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب استان سمنان گفت: یک گروه از طلاب بسیجی در روستای فیروزآباد و استربند شهرستان میامی به رنگ‏آمیزی در و پنجره‏های مساجد می‏پردازند.

طلاب مساجد را بازسازی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، حجت‏الاسلام سیدهادی موسوی صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 بسیج دانش‏آموزی میامی که با حضور فرماندار و امام جمعه میامی تشکیل شد، اظهار داشت: هدف اردوهای جهادی، رفع مشکلات مناطق محروم است و گروه‏های جهادی در حقیقت حاملان پیام ایثار و مروّج فرهنگ انقلاب و اسلام هستند.

وی گفت: هدف از برگزاری این کمیته، هماهنگی بین اعضا برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‏ها و فعالیت‏های این اردوها در بخش فرومد است.

رئیس سازمان بسیج طلاب استان سمنان افزود: فرهنگ جهادی ریشه در اعتقادات ما دارد و نوع نگرش یک مسلمان جهادگر در حوزه‌های مختلف در جهت استقرار و ایجاد عدالت اجتماعی است.

موسوی بیان داشت: این دیدگاه از سیره معصومین(ع) و فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری برگرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب استان سمنان ادامه داد: بسیج طلاب به دنبال این است که فرهنگ خدمت‌رسانی را بین آحاد مختلف جامعه نهادینه کند و از ظرفیت‌هایی که در مجموعه اجرایی کشور وجود دارد، استفاده کرده و خدمات رایگان به مردم ارائه دهد.

موسوی با اشاره به اینکه 10 عنوان خدمات و برنامه در منطقه فرومد ارائه خواهد شد، تصریح کرد: طلاب بسیجی در قالب دو فعالیت عمرانی و فرهنگی، این خدمات را ارائه می‏دهند.

وی ادامه داد: یک گروه طلاب بسیجی در روستای فرومد و عباس‏آباد بین حلقه‏های صالحین به امور فرهنگی خواهند پرداخت و گروه دوم در روستای فیروزآباد و استربند به رنگ‏آمیزی در و پنجره‏های مساجد می‏پردازند.

رئیس سازمان بسیج طلاب استان سمنان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‏های بسیج طلاب در اردوهای هجرت 3 سرکشی از خانواده‏های شهدا و ایثارگران و برگزاری مسابقات ورزشی است.

وی فعالیت طلاب در بسیج سازندگی را زمینه‏ساز شکوفایی استعدادهای جوانان، تجربه‏آموزی آنان، لمس واقعیات زندگی و شکسته شدن حصارهای طبقاتی بیان کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول