اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

مظلومان باید احساس احقاق حقوق در دستگاه قضائی کنند

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه کوهبنان گفت: وظیفه قوه ‌قضائیه این است به گونه‌ای عمل کند که همه ‌انسان‌های مظلوم احساس کنند، جایی وجود دارد که می‌تواند از حق و حقوق ‌آنها دفاع کند.

مظلومان باید احساس احقاق حقوق در دستگاه قضائی کنند

به گزارش خبرگزار‌ی فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام ‌عباس صالح‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان ‌کوهبنان اظهار داشت: ماه شعبان ماه پیامبر گرامی اسلام است، حضرت محمد (ص) ‌در ماه شعبان تمام ایام روزه‌دار بودند به گونه‌ای که ایشان روزه ماه شعبان را به ماه رمضان متصل می‌کردند.

وی افزود: ماه شعبان با رحمت و رضوان الهی همراه است، ما باید در این ماه از پروردگار بخواهیم به ما کمک کند تا بتوانیم اعمال این ماه را انجام داده و مورد شفاعت پیامبر (ص) قرار گیریم.

صالح‌نیا بیان داشت: بزرگ‌ترین ‌واقعه در هفته‌ گذشته مبعثت پیامبر گرامی اسلام بود، هدف از بعثت انبیا این بوده است که انسان‌ها را از صفات زشت تزکیه کنند، امری را که نمی‌دانند به آن‌ها تعلیم دهند، انسان را به صراط مستقیم دعوت کنند و بهشت الهی را به انسان‌های مطیع خداوند وعده دهند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفتم تیر ماه عنوان کرد: هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان است که به دست منافقان به شهادت رسیدند و این هفته را هفته ‌قوه ‌قضائیه نامیده‌اند.

صالح‌نیا خاطر‌نشان کرد: وظیفه قوه ‌قضائیه این است به گونه‌ای عمل کند که همه ‌انسان‌های مظلوم احساس کنند، جایی وجود دارد که می‌تواند از حق و حقوق ‌آنها دفاع کند.

وی ابراز داشت: جا دارد که از خدمات رئیس دادگستری و ‌دادستان شهرستان کوهبنان که تمام تلاش خود را در راه اجرای عدالت و رسیدگی به پرونده‌ها و امورات مردم معطوف می‌دارند، تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول