اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

احقاق حق مردم، اولویت خدمت قضات باشد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: احقاق حق مردم در اولویت خدمت و قضاوت قضات و کارکنان دستگاه قضا باشد .

احقاق حق مردم، اولویت خدمت قضات باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر، حیدر بحرانی در آیین تودیع و معارفه دادستان شهرستان دیلم افزود: مردم در تمام صحنه‌های انقلاب دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند و وظیفه تک تک ما مسئولان است که در خدمت صادقانه به آنان ذره‌ای کوتاهی نکنیم.
بحرانی اضافه کرد: وی به قضات و کارکنان دستگاه قضایی در استان بوشهر تاکید کرد: احقاق حق مردم در اولویت خدمت و قضاوت آنان باشد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهربا اشاره به ارزش جایگاه دستگاه قضایی در نظام حکومتی جمهوری اسلامی اظهار داشت: قضاوت در اسلام علاوه بر جنبه سازمانی، دارای ارزش و اهمیت دینی است و قاضی اول در مقابل خداوند و بعد دربرابر وظیفه سازمانی خود مسئولیت دارد و باید در هردو زمینه سرافراز باشد.
وی دفاع از حریم ارزش‌های نظام و انقلاب و حقوق عمومی مردم را از وظایف مهم و اصولی دادستان به عنوان مدعی العموم دانست و تاکید کرد: این مقام قضایی نباید تنها با پرداختن به دعاوی شخصی مردم از مطالبه و احقاق حقوق عمومی جامعه و نظام غافل شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول