اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

ایران جزو 5 کشور دنیا در به‌کارگیری سلول‌های بنیادی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: ایران جزو پنج کشور موفق دنیا در به‌کارگیری سلول‌های بنیادی در بخش‌های مختلف محسوب می‌شود.

ایران جزو 5 کشور دنیا در به‌کارگیری سلول‌های بنیادی است

رحیم سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ایران جزو پنج کشور موفق دنیا در به‌کارگیری سلول‌های بنیادی در بخش‌های مختلف محسوب می‌شود، اظهار داشت: رتبه ایران در زمینه فناوری نانو نیز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج اختراع در دانشگاه علوم پزشکی به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: در خردادماه سال جاری مجوز راه‌اندازی مرکز تحقیقات نانو تکنولوژی دارویی، مرکز ژن درمانی سرطان و مرکز تحقیقات عوامل تاثیرگذار بر سرطان را دریافت کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه درمانگاه تخصصی سلامت خانواده با نگاه تشخیص و درمان مشکلات در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: 50 تا 80 درصد از متارکه‌ها به دلیل مباحث جنسی است که در این درمانگاه مشاوره‌های خوبی به قضات استان در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه به ازای هر پنج نفر یک نفر دچار اختلالات روانی است، ادامه داد: درمانگاه تخصصی سلامت یک درمانگاه جامعه‌نگر است که ظرفیت مناسبی برای استان زنجان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول