اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر تأکید کرد

برطرف شدن موانع احداث بیمارستان دانشکده علوم پزشکی شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: موانع موجود برای احداث بیمارستان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برطرف شده است.

برطرف شدن موانع احداث بیمارستان دانشکده علوم پزشکی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، دکتر سروش زرین‌آبادی ظهر امروز در چهارمین جلسه هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر اظهار داشت: موانع موجود برای احداث بیمارستان دانشکده علوم پزشکی شوشتر دانشگاه آزاد اسلامی برطرف شده است.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز موافقت خود را با احداث بیمارستان دانشگاه آزاد در سطح شهرستان شوشتر اعلام کرد و به زودی صورت‌جلسه‌‎ای برای این مهم به دانشگاه آزاد اسلامی ارسال خواهد شد.

زرین‌آبادی با تأکید بر اینکه اخذ مجوز برای احداث این بیمارستان زمان زیادی را به خود اختصاص داد، تأکید کرد: برای متقاعد کردن دانشگاه علوم پزشکی اهواز زمان زیادی صرف شد تا این مجوز اخذ شود و در شرایط کنونی اصلی‌ترین مانع در این باره برطرف شده است.

وی تاکید کرد: در مرحله بعد باید مکاتبات لازم را با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای آغاز ساخت و ساز بیمارستان انجام دهیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی در این دانشگاه تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر در بخش تحقیقات و پژوهش در کشور دارای جایگاه بسیار خوبی است و به این دلیل این دانشگاه توانسته است با رایزنی‌های فراوان در راستای اخذ مجوز مجله معتبر بین‌المللی ISI موفق شود و در این باره مجوزهای لازم اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر از نظر تعداد مجلات علمی مقام بسیار خوبی دارد، تاکید کرد: در شرایط کنونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر در جنوب غرب کشور مقام نخست را از نظر تعداد مجلات علمی دارد و این افتخاری برای این دانشگاه محسوب می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در کشور جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر بسیار خوب ارزیابی می‌شود، خاطر نشان کرد: در سطح کشور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از نظر تعداد مجلات علمی در جایگاه بسیار خوبی است و به این دلیل تا کنون مجوز نشر هفت مجله علمی برای این دانشگاه اخذ شده است.

زرین‌آبادی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر تلاش دارد تا محصولات فرهنگی و علمی جدید را در تولیدات خود قرار دهد، گفت: در سال‌جاری با تلاش‌های انجام شده کوشیده‌ایم تا سطح تدریس در مقاطع تحصیلات تکمیلی را ارتقا دهیم و به این دلیل تعداد شرکت‌کنندگان در هر کلاس را در مقطع کارشناسی ارشد کاهش داده‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش شده تا بر منابع مالی و هزینه‌ای دانشگاه نظارت جدی شود و در این باره کوشیده‌ایم تا میزان هزینه‌ها براساس بهره‌وری کاهش دهیم تا بهره‌وری از منابع مالی افزایش یابد و از هدر رفت منابع مالی و انسانی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول