اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر:

تأسیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازی ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: تأسیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر یک نیاز ضروری در این شهرستان است و باید این مهم در اسرع وقت عملی شود.

تأسیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیازی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدباقر محب‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر اظهار داشت: شهرستان شوشتر از نظر بهداشت و درمان مشکلات زیادی دارد و تأسیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تا حد زیادی این مشکلات را برطرف می‌کند.

وی افزود: برای تأسیس این دانشکده نیازمند تأسیس بیمارستانی هستیم که دانشگاه آزاد اسلامی باید برای این دانشکده بیمارستانی مجزا بسازد تا گامی در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان در این شهرستان برداشته شود.

محب‌زاده با اشاره به اینکه از همه توان برای تأسیس این دانشکده حمایت می‌کنیم، خاطر نشان کرد: از همه توان خود برای تأسیس این دانشکده و رفع موانع موجود تلاش خواهیم کرد و می‌کوشیم تا سرعت عمل به این پروژه برگردد.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی شهرستان شوشتر از نظر علمی در کشور زبان‌زد خاص و عام است و این مهم تنها به دلیل وجود واحد دانشگاه آزاد جامع شوشتر است و به این مهم افتخار می‌کنیم.

 

عضو هیئت مشورتی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر خاطر نشان کرد: شهرستان شوشتر دارای توانمندی‌های زیادی برای توسعه است که یکی از این استعدادها گردشگری و میراث فرهنگی است که متأسفانه در این باره هیچ اقدامی انجام نشده است ولی باید عقب ماندگی‌ها در سایر بخش‌ها را با حضور پررنگ دانشگاه آزاد اسلامی در بخش درمان جبران کرد.

 

بیش از 8 سال است که موافقت‌های ابتدایی برای احداث دانشکده علوم پزشکی اخذ شده ولی در این باره اقدامی علمی انجام نشده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول