اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال امید ارم کیش قم:

ارم کیش را حریف سرسختی بدانید

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال امید ارم کیش قم گفت: به تمام رقبای خود در مرحله برگشت فوتسال امید باشگاه‌های کشور می‌گویم که باید ارم کیش را حریف سرسختی برای خود بدانند.

ارم کیش را حریف سرسختی بدانید

ناصر شریفی در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم فوتسال امید ارم کیش نماینده قم در رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: انگیزه بازیکنان از آغاز مجدد تمرینات این تیم برای حضور موفق در دور برگشت فوتسال امید باشگاه‌های کشور و مصاف با رقبا بسیار افزایش یافته است.

وی با اشاره به آمادگی کامل این تیم برای حضور در بازی‌های دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور افزود: تیم ما دو هفته دیگر تا آغاز این بازی‌ها فرصت دارد و بعد از آن سیزدهم تیرماه راهی رشت می‌شود تا از روز پانزدهم تیرماه در آغاز این مسابقات برابر حریفان صف‌آرایی کند.

مدیر تیم فوتسال امید ارم کیش قم گفت: بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دور برگشت بازی‌های گروه سوم مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امیدهای باشگاه‌های کشور به میزبانی هیئت فوتبال استان گیلان و تیم امید شهرداری رشت برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: تیم فوتسال امید ارم کیش قم بعد از کسب هشت امتیاز از پنج مسابقه خود که با دو پیروزی، دو تساوی و یک باخت برابر حریفان در دور رفت بازی‌ها همراه بود، اکنون در مکان دوم جدول رده‌بندی است و در دور برگشت قطعا فاصله دو امتیازی با تیم صدرنشین راه ساری را جبران خواهد کرد.

شریفی تصریح کرد: با توجه به اینکه اسکلت اصلی تیم ما نسبت به بازی‌های دوره قبل کاملا تغییر کرده و بازیکنان جوان و جویای نامی را جایگزین ستاره‌های سابق تیم کرده‌ایم، طبیعی است که دور رفت برای ما کمی پرفشار دنبال شد اما با کسب تجربه لازم، در دور برگشت قطعا بهتر نتیجه می‌گیریم.

وی یادآور شد: امسال 18 تیم در سه گروه شش تیمی دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کنند تا در نهایت چهره تیم‌های صعود کننده از هر سه گروه برای حضور در مرحله نهایی و در پایان تلاش برای قهرمانی این فصل مشخص شود.

مدیر تیم فوتسال امید ارم کیش قم با اشاره به رقبای ارم کیش قم در گروه دوم مسابقات یادآور شد: ارم کیش قم در گروه خود با تیم‌های مقاومت کرمان، صنایع گیتی پسند اصفهان، راه سازی، فرش آراء مشهد و شهرداری رشت برای صعود به مرحله بعدی بازی‌ها رقابت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که در دو گروه دیگر این رقابت‌ها نیز در هر گروه شش تیم دیگر حضور دارند و همچون گروه ارم کیش برای صعود به مرحله نهایی مسابقات به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیر تیم فوتسال ارم کیش قم اضافه کرد: دیدارهای گروه سوم در حالی آغاز می‌شود که در روز نخست بازی‌ها، شش تیم حاضر در این گروه در سه مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و در بازی‌های روز نخست تیم فوتسال امید ارم کیش قم با شهرداری رشت روبه‌رو می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز دوم این مسابقات تیم فوتسال امید ارم کیش قم دومین بازی خود را برابر تیم فوتسال امید راه ساری برگزار می‌کند عنوان داشت: در روز سوم با صنایع گیتی پسند اصفهان بازی می‌کنیم و در روز چهارم با تیم فرش آراء مشهد بازی خواهیم کرد و دیدار پایانی ما با تیم مقاومت کرمان است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول