اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور:

سیل جان 3 نفر را در نیشابور گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: سیل جان سه نفر را در گردنه منطقه عطائیه واقع در بخش میان جلگه نیشابور گرفت.

سیل جان 3 نفر را در نیشابور گرفت

محمد دامنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور، گفت: بارندگی شدید عصر چهارشنبه سبب جاری شدن سیلاب گل‌آلود و همراه با سنگ در منطقه مذکور شده است که به احتمال بسیار زیاد سه نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه این سیل هم‌چنین سبب خسارت به ماشین‌ها و منازل شده است، عنوان کرد: جست‌وجوها برای یافتن اجساد این افراد ادامه دارد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور نیز گفت: بسیجیان حوزه مقاومت بسیج والفجر نیشابور با اعلام این خبر که سیل سه نفر از سرنشینان خودرو سواری پیکان که عازم روستای کدکن بودند را با خود برده است، به حالت آماده ‌اش درآمدند.

ابوالفضل فتوحی گفت: بلافاصله ده نفر از بسیجیان حوزه والفجر برای پیدا کردن مفقودان به کمک اعضای هلال‌احمر رفته و به جست‌وجو در منطقه پرداختند.

در همین زمینه یکی از شاهدان عینی حادثه اظهار دشت: سرازیر شدن سیلاب موجب آب‌گرفتگی جاده شده که فقط بعضی از ماشین‌های شاسی بلند موفق به عبور از جاده شدند.

حمیدرضا بی‌تقصیر افزود: متأسفانه یک خودرو پیکان نیز هنگامی که قصد عبور از محل سیل‌زده را داشت همراه یک سرنشین مرد و دو سرنشین زن طعمه سیلاب شد.

این خبرنگار آزاد گفت: این منطقه همیشه این مشکل را داشته است و قبلاً با خاک‌ریز یا بندخاکی جلوی سیلاب‌های سرازیر شده از کوه گرفته می‌شده ولی در این حادثه ظاهراً خبری از خاک‌ریزها نبوده است.

بی‌تقصیر که خود نیز گرفتار سیل شده بود، خاطرنشان کرد: از دیروز روستاهای عطایه و قطن‌آباد نسبتاً در محاصره سیل بوده است ولی حضور نیروهای آتش‌نشانی و انتظامی دیر موقع و نامناسب بود.

در حالی که بارش‌های شدید امروز کار را برای امدادگران سخت‌تر می‌کند و هنوز از پیدا شدن اجساد این سه نفر خبری نیست.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول