اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر خبر داد

تقویت حمایت‌ از انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی شوشتر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره میراث فرهنگی شوشتر از تقویت حمایت‌ها از انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

تقویت حمایت‌ از انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سید حسین موسوی‌‌نسب ظهر امروز در جلسه مشترک با انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی شهرستان اظهار داشت: در سال‌ جاری حمایت‌ از انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی افزایش خواهد یافت و تلاش می‌کنیم تا ارتباط با انجمن‌ها قوی‌تر شود.

وی افزود: انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی می‌توانند بازوی توانمند مدیران در توجه به این بخش ارزشمند باشد و به این دلیل حمایت‌ها از انجمن‌ها افزایش خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به برخی از انتقاد‌ها از نبود راهنمای گردشگر در آثار تاریخی افزود: آثار تاریخی شوشتر مانند آبشارها، قلعه سلاسل، پل لشکر، پل شادروان و... زیر نظر پایگاه سازه‌های آبی اداره می‌شود و به این دلیل امکان دخالت از طرف اداره میراث فرهنگی در این آثار وجود ندارد.

موسوی‌نسب متذکر شد: استفاده از دانشجویان و انجمن‌های میراث فرهنگی برای این منظور از بهترین روش‌های ممکن برای رفع مشکلات است که باید در این باره پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر اقداماتی انجام دهد.

وی تأکید کرد: حراست فیزیکی از آثار تاریخی شوشتر برعهده اداره میراث فرهنگی، اما دخالت در نحوه اداره این آثار از عهده مسئولیت اداره خارج است.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول