اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بخش خلجستان:

حمایت از فعالیت‌های فرهنگی استمرار داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بخش خلجستان با تقدیر از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این بخش، خواستار تداوم این خدمت و برنامه‌ریزی‌ها شد.

حمایت از فعالیت‌های فرهنگی استمرار داشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام ماشاالله ابراهیمی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم که همزمان با سفر استاندار قم به بخش خلجستان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به استاندار قم و هیئت همراه گفت: امیدواریم که این سفر و جلسه منشا خیرات و برکات برای پیشرفت منطقه باشد.
وی با گرامیداشت فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان گفت: اقدامات خوبی در عرصه فرهنگی در این بخش صورت گرفته است ولی امیدواریم که این حمایت‌ها ادامه داشته باشند.
امام جمعه بخش خلجستان گفت: یکی از مشکلات اصلی این بخش وضعیت بهداشت و درمان است و در روستاها نیز با مشکلاتی مواجه هستیم که امیدواریم مسئولان استان در بخش بهداشت و درمان حمایت‌های بیشتری داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت راه‌اندازی و احداث مصلی و حوزه‌های علمیه گفت:‌ با توجه به اینکه منطقه گردشگری است باید توجه ویژه‌ای به این بخش صورت گیرد.
حجت‌الاسلام ابراهیمی توسعه اماکن ورزشی، اصلاح راه دسترسی به بخش، رسیدگی به بقاع متبرکه و... را از جمله نیازهای بخش خلجستان عنوان کرد.
وی اضافه کرد: کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی در بسیاری از روستاهای بخش مشهود است که امیدواریم در این زمینه نیز اقدامی برای تامین آب مورد نیاز صورت گیرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول