اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

اطاعت از ولی‌فقیه رمز شکست دشمنان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: شکست دشمن‌ به واسطه اطاعت ملت ایران از ولی‌فقیه زمان خود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

اطاعت از ولی‌فقیه رمز شکست دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان و مسئولان رده‌های سپاه مستقر در کرمان اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تا امروز به مقابله با ما ایستادند تا نظام اسلامی را از میان بردارند، اما هرگز موفق نشدند.

وی بیان داشت: این شکست دشمن نیز به واسطه اطاعت ملت ایران و مردم شریف این مرز و بوم از ولی‌فقیه زمان خود آیت‌الله خامنه‌ای است.

جعفری تصریح کرد: اگر مسئولان کشور ما نیز افرادی مجاهد نبودند در روزهای اول و ماه‌های نخست پیروزی انقلاب کشور متلاشی می‌شد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" افزود: سپاه با ایثارگری و حضور خود را برای هرگونه کار سخت آماده کرده بود.

جعفری عنوان کرد: در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل و هر چه می‌توانستند رژیم کافر بعثی را به انواع سلاح‌های مدرن مجهز کردند.

وی ابراز داشت: ما تنها خداوند و امام راحل را داشتیم و نگاهمان به ارزش‌های اسلامی و قرآنی بود و در نهایت مستکبران به ستوه آمدند و در جبهه سیاسی و نظامی به پیروزی رسیدم.

جعفری خاطرنشان کرد: زرادخانه‌های انگلیس، فرانسه و آمریکا مملو از سلاح‌های خطرناک و غیر متعارف است و جمهوری اسلامی را از حق مسلم خود یعنی استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای منع می‌کنند.

امام جمعه کرمان گفت: به بهانه‌های مختلف جلسات 1+5 را به راه‌ انداختند و چند جلسه در ترکیه، عراق و مسکو برگزار کردند و رسما می‌گویند اگر می‌خواهید علیه شما کاری نکنیم، باید غنی‌سازی اورانیوم را تعطیل کنید.

وی اذعان داشت: همه این مطالب همان سخنان رژیم نامشروع و پلید صهیونیستی است، نخست وزیر ملحد رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده که اجازه غنی‌سازی را به ایران ندهید.

جعفری عنوان کرد: اما اگر ما به تکلیف خود به خوبی و در همه ابعاد عمل کنیم، استکبار و دیگر قدرت‌ها نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند.

وی افزود: آسودگی خیال ما از این است که در رأس مملکت و نظام ما شخصیتی خردمند، فرزانه و مدبر قرار دارد که به همه جوانب کار آگاه و مشرف است.

جعفری با بیان اینکه باید خود را در همه ابعاد از جمله نظامی و اقتصادی تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: بحث تقویت اقتصادی نباید مورد بی‌توجهی واقع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان خطاب به فرماندهان و مسئولان رده‌های سپاه مستقر در کرمان ابراز داشت: همان‌گونه که تا به حال در راه خدا و برای رضای پروردگار استقامت کردید، باز هم استمرار داشته باشید.

وی افزود: طی 33 سال گذشته همه نوع توطئه‌ای از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی علیه ملت ایران شاهد بودیم.

جعفری گفت: باید به اندازه‌ای در همه ابعاد نیرومند شویم که دشمن مأیوس شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول