اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با متجاوزان به عنف؛

متجاوز به عنف در ساوه به دار مجازات آویخته شد

خبرگزاری فارس: متجاوز به عنف صبح امروز در میدان خلیج فارس شهر ساوه به دار مجازات آویخته شد.

متجاوز به عنف در ساوه به دار مجازات آویخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، منصور سلامت که در دو سال گذشته با توسل به زور و تهدید چاقو با ورود به منزل زن جوانی او را مورد تجاوز قرار داده بود، صبح امروز با حکم قضایی به دار مجازات آویخته شد.
دادستان عمومی و انقلاب ساوه در حاشیه اجرای حکم قصاص این مجرم در جمع خبرنگاران گفت: در دو سال گذشته این جوان با شناسایی زن جوانی که به تنهایی زندگی می‌کرد، با زور  و تهدید وارد منزل شده و او را مورد تجاوز قرار داده است.
حجت‌الله درودگر  با بیان اینکه پس از شکایت زن جوان رسیدگی به جرم  این فرد در دستور کار شعبه اول دادگاه کیفری استان قرار گرفت، بیان کرد: دادگاه کیفری استان با بررسی پرونده حکم اعدام متهم را صادر کرد که پس از اعتراض محکوم علیه رای صادره از دادگاه کیفری استان مرکزی مجددا در شعبه 31 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و با نظر قضات و موافقت رئیس قوه قضاییه حکم اعدام این شرور در ملاء عام به اجرا در‌آمد.
وی افزود: در این اقدام مجرمانه برادر و دوست مجرم نیز او را همراهی کرده‌اند که حکم صادره در مورد دو همدست دیگر این مجرم به زودی اعلام خواهد شد.
به گفته وی اجرای حکم اعدام این شرور در ملاء عام قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با متجاوزان به عنف و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول