اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

کارشکنان نظام اداری مجازات می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امروز قضات دادگستری محاکم قضایی در شناسایی و برخورد شدید با متجاوزان به حق و حقوق مردم و بیت‌المال و کار شکنان نظام اداری بیش از پیش مصمم هستند.

کارشکنان نظام اداری مجازات می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامعلی رضایی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه روسا و دادستان‌های دادگستری پارس‌آباد اظهار داشت: تامین ثبات و امنیت در جامعه از وظایف مهم دستگاه قضایی است. 
وی به نقش قضات در گسترش عدالت در جامعه اشاره کرد و افزود: عوامل تشکیلات قضایی فارغ از هرگونه وابستگی جناحی فقط در راستای استقرار و گسترش عدالت در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنند.
این مسئول با تاکید بر پیشگیری از وقوع جرم و جنایت در جامعه گفت: برقراری تعامل سازنده بین مردم و مسئولان نقش به سزایی در بروز ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد.
رضایی صلح و سازش را از توصیه های اکید ائمه معصومین(ع) و آموزه‌های دینی دانست و اظهار داشت: با نهادینه شدن فرهنگ صلح و سازش در جامعه، آمار دعواها و اختلافات در جامعه و بالطبع آن میزان تشکیل پرونده‌های مختلف حقوقی و جزایی در مراجع قضایی کاسته می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل به نقش موثر روحانیان در سالم‌سازی جامعه اشاره کرد و افزود: روحانیان و علما باید مسئولان دستگاه قضا را در انجام صحیح و دقیق رسالت و وظایف اصلی خودیاری کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول امنیت شهرستان مرزی پارس‌آباد را مطلوب توصیف کرد و ابراز داشت: باید با شکرگزاری به درگاه خداوند متعال، قدر این امنیت را که نعمت بزرگی است بدانیم.
در این مراسم با اهدای هدایا و لوح‌های سپاس از بلال مظفری و مرتضی بیرامزاده دادستان و رئیس سابق دادگستری پارس‌آباد قدردانی و محمدعلی اسلامی و یعقوب اسدپور به ترتیب به عنوان دادستان و رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول