اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در شهرستان رستم؛

دو متجاوز به عنف به دار مجازات آویخته شدند

خبرگزاری فارس: حکم اعدام دو نفر از متهمان به آدم‌ربایی و تجاوز به عنف صبح امروز در شهرستان رستم در ملا عام به اجرا درآمد.

دو متجاوز به عنف به دار مجازات آویخته شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، متهمان این پرونده «سامر- ر» و «حسین – م» اردیبهشت امسال با اقدام به آدم‌ربایی و آسیب حیثیتی و تجاوز به عنف در تعقیب قرار گرفته که پس از دستگیری در سریع‌ترین زمان ممکن در شعبه ششم دادگاه کیفری استان واقع در شهرستان کازرون رسیدگی و احکام اعدام این دو متهم صادر شد.
به گزارش فارس، اقدامات مجرمانه این دو متهم و شوک ناشی از ارتکاب آن در منطقه سبب شد تا پرونده با تأکیدات رئیس کل دادگستری استان فارس پیش از موعد مقرر رسیدگی و متهمان پرونده به مجازات اعدام و تحمل 15 سال زندان محکوم شدند.
پس از تأیید حکم اعدام این متهمان در شعبه نهم دیوان عالی کشور و رئیس قوه قضائیه و رد شدن تقاضای عفو این افراد در کمیسیون عفو و بخشودگی این قوه متهمان ساعت ۷:۳۰ صبح امروز با حضور مسئولان قضایی و انتظامی و جمع کثیری از مردم شهرستان رستم در ملا عام به دار مجازات آویخته شدند.
قاضی محمد مهدی محمودی رئیس دادگستری شهرستان رستم نیز در این مورد گفت: سرعت دستگیری و انجام تحقیقات اولیه و محاکمه و همچنین صدور حکم و اجرای حکم اعدام متهمان این پرونده در رستم را می‌توان یکی از سریع‌ترین پرونده‌های رسیدگی شده در کشور خواند.
وی افزود: اجرای این حد الهی در شهر مصیری مرکز شهرستان رستم موجب رضایت عمومی مردم شد.
شهرستان رستم غرب استان فارس و در فاصله 160 کیلومتری شیراز واقع است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول