اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

سهم 50 درصدی آمل در صادرات مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: شهرستان آمل نیمی از صادرات استان مازندران را بر عهده دارد.

سهم 50 درصدی آمل در صادرات مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده ظهر امروز در سومین کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان در سال‌ جاری با اشاره به اینکه براساس دستور استاندار گازرسانی که از زیرساخت‌های مهم توسعه صنعتی است باید به تمام واحدهای صنعتی صورت گیرد، افزود: اگر واحدهایی هنوز گازرسانی نشده‌اند در صورت اعلام این بخش‌‌ها رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل عمده در شهرستان آمل تعاونی‌های مسکن مهر است که هنوز نتوانسته‌اند به تعهدات خود عمل کنند، یادآور شد: مردم در انتظار خانه‌دار شدن هستند و این تعاونی‌ها باید به تعهدات خود عمل کنند.

اکبرزاده با اعلام اینکه در زمینه اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری باید تمامی ظرفیت‌های شهرستان در این زمینه به کارگیری شود، یادآور شد: در سال گذشته بیش از 93 درصد تعهدات اشتغالزایی آمل انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید توجه شود اشتغالزایی به همراه حمایت از سرمایه‌گذار جدی گرفته شود، افزود: سیاست‌های پولی و حمایتی باید در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران باشد.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه 38 هزار بیمه شده در شهرستان آمل وجود دارد که 18 هزار نفر در واحدهای تولید مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: 2هزار نفر از این تعداد در سال‌های اخیر در قالب کارگران ساختمانی و باربران بیمه شده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته آمل 50 درصد صادرات استان مازندران به خود اختصاص داده است، بیان کرد: در سال گذشته 64 هزار تن کالا از آمل صادر شده است.

اکبرزاده یادآور شد: این کالا‌ها به ارزش 105 میلیون و 725 هزار دلار صادر شده است.

وی کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، امارات، تاجیکستان و چین را کشورهای مقصد صادرات شهرستان آمل برشمرد.

انتهای‌ پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول