اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله حسینی‌بوشهری

بخش زبان میانماری خبرگزاری ابنا رونمایی شد

خبرگزاری فارس: هجدهمین زبان خبرگزاری ابنا با حضور امام جمعه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در سالن مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) رونمایی شد.

بخش زبان میانماری خبرگزاری ابنا رونمایی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم زبان میانماری خبرگزاری ابنا به عنوان هجدهمین زبان این خبرگزاری ظهر امروز با حضور آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری، امام جمعه قم، معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت و تعدادی از طلاب این مرکز آغاز به کار کرد.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در این مراسم از نظام سلطه و جریان الهی توحیدی به عنوان دو جریان قدرت و خبرساز در جهان یاد کرد و اظهار داشت: نظام سلطه به رهبری آمریکا با در اختیار گرفتن شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد و سایت‌های خبری، خبررسانی را مورد تاثیر منافع خود قرار داده و در صدد ساختن جهانی مطابق با نفسانیات خود است.

وی ادامه داد: جریان الهی و توحیدی که امام خمینی(ره) آن را بنیانگذاری کرد می‌خواهد دنیا را به سوی آنچه خدا گفته، دعوت کند.

حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی، ابنا را خبرگزاری در راستای اهداف جریان توحیدی خواند و گفت: این خبرگزاری در صدد است جهان را به حمایت از کسانی که در راه خدا حرکت می‌کنند تشویق کند.

خبرگزاری ابنا وابسته به مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) است که شهریورماه سال 86 در جریان اجلاس چهارم مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام در تهران با چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اردو افتتاح شد.

این خبرگزاری طی پنج سال فعالیت خود در بعد گسترش کمی اکنون به 18 زبان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول