اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور قرآنی استاندار کرمان:

باید آموزه‌های قرآن در زندگی مردم رواج یابد

خبرگزاری فارس: مشاور قرآنی استاندار کرمان گفت: باید آموزه‌های قرآن شامل قرائت قرآن، ترجمه و درک مفاهیم، تفسیر و رسیدن به نور قرآن را در زندگی مردم پیاده کرد.

باید آموزه‌های قرآن در زندگی مردم رواج یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حسین خاکساری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نرماشیر اظهار داشت: هر مسئول دو وظیفه دارد، یکی مقام اجرایی است که باید خود و همکارانش به بهترین شکل وظیفه خود را انجام دهند و وظیفه دیگر هر مسئول رشد معنوی خود و همکارانش است.

وی به اهمیت قرآن در زندگی اشاره کرد و بیان داشت: اگر انسان بخواهد انسان شود، باید قرآن را در زندگی خود جاری کند.

خاکساری با بیان اینکه در ترویج آموزه‌های قرآنی می‌توان چهار کار انجام داد، افزود: قرائت قرآن، ترجمه و درک مفاهیم، تفسیر و رسیدن به نور قرآن را باید در زندگی مردم پیاده کرد.

مشاور قرآنی استاندار کرمان تصریح کرد: قرائت قرآن را می‌توان به صورت ترتیبی، سوره‌ای و آیه‌ای انجام داد.

خاکساری خاطرنشان کرد: مؤسسه تسنیم در شهرستان نرماشیر همانند دیگر نقاط استان کرمان تا پایان ماه مبارک رمضان برنامه کاری خود را در دستور دارد.

وی گفت: در مورد کسب معرفت و شناخت امام زمان نیز باید کلاس‌های ضمن خدمت، توزیع نشریه امان، برگزاری جلسات تمهیدات ظهور و اجرای طرح انتظار فرهیختگان صورت پذیرد.

محمود سام‌نژاد فرماندار نرماشیر نیز به جایگاه علوم قرآنی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: با تشکیل مؤسسه تسنیم و حمایت‌های استاندار از آن امروز شاهد ورود برنامه‌های ترویجی قرآن در متن کار همه ادارات هستیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول