اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

اختصاص 450 میلیون تومان اعتبار به نمایندگان شایعه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص 450 میلیون تومان اعتبار به نمایندگان مجلس شورای اسلامی شایعه است.

اختصاص 450 میلیون تومان اعتبار به نمایندگان شایعه است

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل  اظهار داشت: موضوعی که این روزها در محافل و مجالس مختلف بحث آن داغ است شایعه اختصاص 450 میلیون تومان اعتبار به نمایندگان مجلس است که این موضوع خلاف واقع منتشر شده چرا که قرار نیست این اعتبار به نمایندگان اختصاص یابد بلکه قرار است این رقم در حوزه‌های انتخابیه صرف ساخت دفاتر نمایندگان ملت در دوره‌های مختلف با سند تملکی مجلس باشد تا قوه مقننه نیز در استان‌ها و شهرهای مختلف شعبه‌ای داشته باشد.

حریم مصلی اردبیل آزادسازی می‌شود

منتخب مردم اردبیل در مجلس نهم به پیگیری خود در مدت 20 روز گذشته برای حل برخی از مشکلات استان و حوزه‌های انتخابیه خود اشاره کرد و اظهار داشت: در دیداری که با رئیس جمهور داشتیم پنج خواسته به حق مردم اردبیل را مطرح کردیم و برای تک تک آنها مجوز مورد نیاز را دریافت کردیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تملک و آزاد‌سازی حریم مصلی اردبیل به ویژه تنها مغازه بر جای مانده از این محدوده خبر داد و افزود: خصوص آزاد‌سازی حریم مصلی اردبیل از رئیس جمهور درخواست کردیم یک میلیارد تومان اعتبار در این زمینه به شهرداری اردبیل کمک کند که نیمی از آن از طریق اعتبارات وزارت کشور و نیمی نیز از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین شود تا بتوانیم با تملک تنها مغازه این محدوده نسبت به آزاد‌سازی جلوی مصلی اردبیل اقدام کنیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت در ادامه از حل مشکل مراحل پیچیده صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی خبر داد و ابراز داشت: در اواخر سال گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه‌ای مراحل صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی را با استعلام از مراجع و مراحل هفت خوان رستم انجام می‌داد که ما با رایزنی که با رئیس جمهور داشتیم خواستار تعدیل و اصلاح این روند شدیم که مقرر شد این قوانین دست و پاگیر در صدور مجوز برداشته شده و بخشی از این عملیات در موقع اعطای تسهیلات انجام شود.

عضو فراکسیون ورزش و کارگری مجلس نهم ادامه داد: با تفویض اختیار به استان در این زمینه امیدواریم مراحل استعلام برای صدور مجوز به سرمایه‌گذاران تعدیل شود تا یک حرکت مثبت و رو به جلو را در حوزه سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

پیرموذن دیگر پیگیری‌‌های خود در چند روز فعالیت مجلس نهم را تسریع در احداث و راه اندازی دانشگاه صنعتی نه در قالب پردیس، تسریع در عملی شدن منطقه ویژه اقتصادی و تخصیص در تامین اعتبار تالار شهر و مجتمع فرهنگی و هنری اردبیل اعلام کرد.

وی با اشاره به ملاقات اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این ملاقات چهار بانده کردن اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل، حذف گردنه صائین و حیران و عملی شدن مصوبه آزاد راه اردبیل - سرچم را از وزیر راه و شهرسازی خواستیم تا میزان تصادفات و تلفات رانندگی در محورهای اصلی به حداقل برسد.

منتخب مردم اردبیل خاطرنشان کرد: در این ملاقات همچنین تقویت مدیریت استان در حوزه راه و شهرسازی، توجه ویژه به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی، تامین اعتبار آسفالت محلات 13 گانه و تکمیل راه‌آهن اردبیل، میانه و اتصال آن به مغان را به جد پیگیری کردیم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول