اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت نفت در گلستان:

محدودیتی در عرضه فرآورده‎های نفتی در گلستان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون شرکت نفت در استان گلستان گفت: گلستان به عنوان استانی امن محسوب می‎شود که در عرضه فرآورده‎های نفتی محدودیتی ندارد.

محدودیتی در عرضه فرآورده‎های نفتی در گلستان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا دهقان در کارگاه آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص پایش خودروها اظهار داشت: بر اساس تناژ خودرو میزان سوخت آن مشخص می‎شود که نتیجه یک کار کارشناسی است.

وی با تاکید بر اینکه اگر در خودرویی باک اضافه مشاهده شود معرفی به تعزیرات خواهد شد اذعان کرد: مراجع قضایی در این راستا تصمیم‎گیرنده هستند که حمل باک اضافه به لحاظ قانونی چه حکمی دارد.

معاون شرکت نفت گلستان با اشاره به اینکه تعداد رانندگان حمل سوخت بسیار زیاد است متذکر شد: در این راستا، قانونی وضع و به شرکت‎های حمل و نقل واگذار شده است که پیمانکار حمل و نقل ناظر رانندگان خواهد بود.

دهقان با بیان اینکه برای کارت‎های هوشمند سوخت سامانه‎ای در کشور تعریف شده است تصریح کرد: التزام این کارت در داشتن کارت سلامت خودرو است و بر اساس بارنامه‎ای که صادر می‎شود در هر جایگاهی می‎توان سوخت‌گیری کرد.

وی در پاسخ به اینکه در خصوص کمبود سوخت چه تمهیداتی اتخاذ شده است یادآور شد: میزان سوخت پایش شده با میزان بیشترین مصرف در نظر گرفته شده و طبق نظریه نماینده ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و نماینده نفت صورت گرفته است.

معاون شرکت نفت در گلستان، قاچاق سوخت را ناشی از مشکلات معیشتی و تفاوت قیمت‎ها عنوان کرد و اظهار داشت: برای ایجاد هر تخلف و عملکرد غیرقانونی انگیزش‎های متعددی وجود دارد که هر چه تعداد این عوامل بیشتر و توجیه‎پذیرتر باشد مبادرت به انجام آن خطا و خلاف، گسترده‎تر شده و متخلفان خود را بیشتر و بهتر قانع می‎کنند. 

در این مراسم به هر یک از سئوالات مدیران شرکت‎های حمل و نقل کالا، مسافر، فرآورده‎های نفتی و انجمن صنفی مربوطه از سوی کارشناسان حمل و نقل و پایانه‎ها، شرکت نفت و پلیس آگاهی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول