اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار شهرکرد

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرکرد معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان شهرکرد در مراسمی با حضور فرماندار این شهرستان معرفی شد.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرکرد معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان شهرکرد، با اشاره به نقش‌های متنوع و گسترده بسیج در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج ادارات با هدف انجام وظایف و ماموریت‌های اداری به شیوه‌ای انقلابی و بسیجی و تزریق روحیه و فرهنگ بسیجی به مجموعه دستگاه‌ها تشکیل شده است.

وی از تفکر بسیجی در تمام فعالیت‎ها به عنوان تنها راه رسیدن به اهداف و آرمان‎های بلند و متعالی نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: همه ما باید در راستای نشر و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه و محیط‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اداری خود تلاش کرده تا راه را برای تحقق اهداف نظام اسلامی باز و مهیا کنیم.

موسی انصاری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد نیز در این دیدار با مثبت شمردن فعالیت بسیجیان در این شهرستان به اقدامات بسیجیان در پایگاه‏های بسیج ادارات، بسیج مهندسین، بسیج جامعه پزشکی، بسیج اساتید و دانشگاه‎ها، بسیج ورزشکاران و بسیج اصناف اشاره کرد و گفت: همت مضاعف مدیران و فرمانده‎هان بسیج در راستای عملیاتی کردن امور معنوی و فرهنگی یک ضرورت است.

وی افزود: بسیجیان باید پیروان واقعی اهل بیت (ع) بوده و خود را رهروان راه شهدا بدانند و سخنان رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب بدانند.

در پایان این مراسم عزیزالله نوربخش به عنوان فرمانده جدید بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان شهرکرد معرفی و از خدمات نصرالله نظری در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول