اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

نماز جمعه یک رسانه بی‌بدیل برای معرفی جانباز است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی بر نقش نماز جمعه در معرفی جانباز تاکید کرد و گفت: به ائمه جمعه 17 شهرستان ابلاغ خواهد شد که پیرامون مناسبت روز جانباز در بین مردم روشنگری کنند.

نماز جمعه یک رسانه بی‌بدیل برای معرفی جانباز است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسن دوستی ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم‌ روز جانباز که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اکنون 20 موسسه قرآنی در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی فعال بوده و عاشقان اهل بیت(ع) را زیرپوشش قرار داده است.

وی افزود:‌ در این موسسات قرآنی 32 روحانی توانمند و فعال مستقر شده است که به دلیل برخورداری از فن بیان بالا در آستانه فرارسیدن این روز مردم را با ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام بیش از پیش آشنا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی تا ابد وامدار و بدهکار جانبازان و ایثارگران است از این رو باید برای برگزاری پررونق این قبیل اعیاد ملی و مناسبت‌های مذهبی بیشتر اهتمام شود تا به این وسیله فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید کشورمان منتقل شود.

دوستی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه یک رسانه بی‌بدیل برای معرفی جانبازان و ایثارگران است، ادامه داد: به ائمه جمعه 17 شهرستان ابلاغ خواهد شد که پیرامون مناسبت این روز در جمع مردم مومن و نمازگزار شهرستان خود به روشنگری پرداخته و  آنها را با ابعاد جنگ تحمیلی آشنا کنند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی آگاه‌سازی جامعه با همکاری مسئولان صداو سیما در مناسبت‌های ملی و مذهبی را خواستار شد و گفت: مسئولان صدا و سیمای استان در این ایام برنامه‌های مناسبی تولید ‌می‌کنند به طوری که انتظار می‌رود با توجه به اهمیت گرامیداشت روز جانباز در این حوزه فعال‌تر از گذشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای تکریم مقام جانبازان گام برداشته شود، خاطرنشان کرد: ملت ایران امنیت، آسایش و اقتدار کنونی کشور را وامدار این انسان‌های بزرگ هستند؛ بر این‌ اساس شایسته نیست این افراد از خودگذشته و تاثیرگذار در سرنوشت جامعه به فراموشی سپرده شوند، بنابراین روز جانباز فرصت مغتنمی برای تقدیر از مقام شامخ آنها است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول