اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حافظ کل قرآن و مدرس برجسته کشور:

فشار بر خردسالان برای حفظ قرآن تبعات نامناسبی در بر دارد

خبرگزاری فارس: حافظ کل قرآن و مدرس برجسته قرآنی کشور گفت: فشار بر خردسالان برای حفظ قرآن تبعات نامناسبی در بر دارد.

فشار بر خردسالان برای حفظ قرآن تبعات نامناسبی در بر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم مهدی حسنی بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی قرآنی در شرکت عملیات غیرصنعتی گاز ایران اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی و اسلامی در سطح جامعه امری لازم و مهم است و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: دشمنان طی چند سال گذشته با تمام ظرفیت و با صرف هزینه‌های بسیار زیاد در راستای کم‌رنگ کردن فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه تلاش کرده‌اند که باید با ترویج علوم قرآنی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

این حافظ کل قرآن با توصیه به خانواده‌ها برای تشویق فرزندان به فرا گرفتن علوم قرآنی خاطر نشان کرد: فشار بر خردسالان کم‌سن برای حفظ قرآن کریم، تبعات نامناسبی را به همراه خواهد داشت و بهترین سن برای حفظ کردن قرآن از 8 سالگی است.

حسنی با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان بیان کرد: گسترش فرهنگ حفظ قرآن برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است.

وی یادآور شد: افزون بر تشویق خانواده‌ها، مسئولان نیز باید با حمایت‌های لازم زمینه گرایش و ایجاد انگیزه را در بین جوانان و نوجوانان برای حفظ قرآن کریم و فهم و درک مفاهیم دینی فراهم کنند.

حسنی افزود: باید محافل انس با قرآن در ایام مختلف سال برگزار شود و برگزاری مسابقات قرآنی و تشویق جوانان به سمت قرآن گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ قرآنی است.

رئیس روابط عمومی شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران نیز گفت: 30 نفر از کارکنان علاقه‌مند به کلام وحی این شرکت روش تدریس حفظ قرآن کریم را فرا می‌گیرند.

هادی قاسمی افزود: این افراد در کارگاه آموزشی یک روزه روش تدریس حفظ با حضور استاد مهدی حسنی حافظ کل قرآن کریم، مدرس و مؤلف کتاب روش تدریس حفظ از مشهد مقدس، در مرکز دارالقرآن ریحانة‌النبی شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای در گسترش فعالیت‌های قرآنی تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول