اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی میراث فرهنگی کرمان:

آمار گردشگران جشنواره لاله‌زار‌ فراتر از پیش‌بینی‌ها بود‌

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: آمار گردشگران ششمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار بسیار فراتر از پیش‌بینی‌ها بود.

آمار گردشگران جشنواره لاله‌زار‌ فراتر از پیش‌بینی‌ها بود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد‌مهدی افضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود آنکه همه تدابیر‌ و امکانات برای حضور 30 هزار گردشگر در ششمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار آماده‌سازی شده بود، اما آمار گردشگران بسیار فراتر از پیش‌بینی‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه رقم دقیق تعداد بازدیدکنندگان از ششمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار به زودی اعلام می‌شود، افزود: حضور گردشگران از دیگر استان‌های کشور به ویژه استان‌های همجوار از دلایل افزایش میزان گردشگران در سال جاری بود.

افضلی اطلاع‌رسانی و انجام تبلیغات ملی و استانی در زمینه برنامه‌های متنوع ششمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار را یکی از دلایل افزایش آمار بازدید کنندگان از جشنواره دانست و تصریح کرد: بسیاری از گردشگران از روز قبل از برپایی جشنواره در سایت گردشگری لاله‌زار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از گردشگران در کمپ‌های گردشگری‌، چادر‌های هلال‌احمر و آلاچیق‌ها به صورت شبانه اسکان یافتند، عنوان کرد: با تکمیل ظرفیت سایت گردشگری لاله‌زار‌، مدرسه‌ها، خانه‌های استیجاری و سالن‌های ورزشی با همکاری بخشداری لاله‌زار سایر گردشگران در مکان‌های از پیش تعیین شده اسکان داده شدند.

افضلی با اشاره به افزایش ظرفیت پارکینگ‌های سایت گردشگری لاله‌زار به 10 هزار خودرو در سال‌جاری ‌افزود: در ساعت اولیه برپایی جشنواره ظرفیت تمام‌ پارکینگ‌ها تکمیل شد که با همکاری نیروی انتظامی سایر خودروها به سمت پارکینگ‌های اضطراری که از قبل آماده‌سازی شده بود‌، هدایت شدند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری فرمانداری بردسیر، بخشداری و شهرداری لاله‌زار و نیروی انتظامی در برپایی ششمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار گفت: در این جشنواره سایر ادارات و نهاد‌ها مانند جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، امور عشایری، ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های همگانی و ... همکاری قابل تقدیر داشتند.

افضلی ابراز داشت: در سال گذشته 20 هزار گردشگر در جشنواره گل محمدی لاله‌زار حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول